14 Ağustos 2010 Cumartesi

''Üryan'' Doğum Günün Kutlu Olsun

Bir süre arkadaşlığımız olan biri..
Beni , şiirden anlamadığımı bilecek kadar tanıyan biri...
Duygusal ve hoşsohbet biri..
Kızacak ama ,azcık da kıskanç biri ;)
İçinde tutmaktansa karşısındakiyle konuşmayı seçecek kadar samimi biri...
Ne kadar açık olduğunu söylerse söylesin hep bir gizli yanı olan biri...
Şiir yazan,yorumları ciddiye alan şair biri :)
Neşeli,hazır cevap biri...
Şimdi görüşmüyor olsam da görüştüğüm zamanlarda sohbetini sevdiğim biri...
Bu gün onun dünyayla tanıştığı en özel günü...
Doğum günün kutlu mutlu umutlu olsun ve  bol kahkahalı geçsin ''üryan'' 
(adını yazmadım istemezsin diye)
Share:

3 yorum:

üryan dedi ki...

bunu yapacağından emindim desem :) tahmin edilebilir olmaktan nefret ediyorum der misin sen de?

çok teşekkür ederim pabuç.. çok.. yine kızardı burnumun ucu:)))

SİHİRLİSEPET dedi ki...

mutlu yıllar Üryan,sağlıkla,huzurla ve mutlulukla...Pabuç ayrıca sana çok teşekkür ediyorum...bu güzel jestlerinden dolayı...

Antipatik Yazar dedi ki...

Üryan!
Doğum günü kutlu olsun,
Nice senelere inşallah,
Mutlu günleri daim olsun,
Sevinç ve huzur yanında olsun