Ana içeriğe atla

AVATAR'la Mutlu Yıllar :P


2010, bak görüyon mu seni AVATAR izleyerek karşıladım :P Çünkü tv de izleyecek bişey yoktu...Nolcak şimdi ben bütün yıl AVATAR benzeri insanlarla mı muhatap olacam...Yeni yıla nasıl girerseniz öyle devam edermişmiş ya :P eee o zaman ben şimdiden korksam iyi olur...Bu saatte anca bitti film...Bi de çok beğendim filmi ,içinden çok sonuç çıkarılabilir...Filmin sonunda AVATAR gözüme yakışıklı-güzel(by byn) bile gelmeye başladı ki bu saatte uykulu izliyorum doğaldır :P Yarı açık yarı kapalı gözle İlyas Salman ve Ayşen Guruda bile gözüme hoş görünebilir :P NEyse!! 2010, milyarlarca insan seni bekliyordu sonunda geldin..İyi de ne getirdin?...365 gün artık getirdiklerini dağıtırsın cümle aleme....Umarım bu sefer beni bile şaşırtınsın da güzel şeyler getirirsin....Rabbimden ümit kesilmez...Hadi sana kolay gele bana da iyi geceler ola...

Yorumlar

Feyyo dedi ki…
Hayırlı Ömürler :) bende uyuyarak girdim :P İyikide öyel girdim..
papuç dedi ki…
@Feyyo sana da hayırlı ömürler...Hım sabaha kadar vur patlasın çal oynasındasa uyumak iyidir :P bence tabii...
SirEvo dedi ki…
ÇGHB ile girdik biz de. :)
Mutlu yıllar...
İbrahim Ortaç dedi ki…
çizgi avatar çok daha semtatikti. yakışıklıydı. bakınız:
http://www.nintendo-difference.com/document/3799/unes/big_une.png
papuç dedi ki…
@SirEvo, o ne ola ki
papuç dedi ki…
@İbrahim Ortaç, biliyorum o çizgi avatarı çok izlemişliğim var :)sağolun da siz yaşıyormusunuz öldünüz diye duymuştuk :p:)
Erdemir dedi ki…
Bende tam 1 saat önce izledim :)). müthiş bir film.
hayırlı huzurlu sağlıklı bir yıl geçirmeni dilerim papuç...
bahar gelsin dedi ki…
ben de sabah sabah izlemiştim filmi biliyon ya
hayırlı yıllar ben okuyarak girdim yeni yıla bu okumamı da sabah 6 ya kadar sürdürdüm bir kitabı bitirdim yazıcam inş. tanıtım yazısını:))
Ghanima dedi ki…
çok merak ediyorum bu filmi yaa 3 boyutlu daha iyi diyorlar ama..
mit dedi ki…
Bütün sene Avatar'ı izleyeceksin demek, vah vah :)

Yeni yılda tüm güzel dileklerinin ve dualarının kabul olmasını umarım. Sevgiler...
SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
Papuç avatarlı nice senelere :D
Bu arada avatar ingilizcede farkına varmak demekmiş (yanlış bilmiyorsam öyleymiş)

Farkın Farkına varabileceğin bir yıl yaşıyacaksın bak ,hadi yine iyisin :p

SEvgiler...
SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
Merak ettim bende, en kısa zamanda seyredeyim şu avatarı. Çok tavsiye edildiğine göre vardır bir güzelliği.
Animasyon seyrederek girseyim bende keşke. kıskandım seni bak :D
Buz devrinin serisini izleerdim bende, bütün yıl bişeylerin peşinden koşar dururdum işte :))
Niysee En güzel,en hayırlı günler sizlerin olsun, gerisi yalannn.

SEvgilerimle ...
papuç dedi ki…
@erdemir ,adamlar hayal ürünlerini bile hayranlıkla izletiyorlar vesselam..
papuç dedi ki…
@didem gül-turkuaz esarp, teşekkürler Rabbim herşeyin hayırlısınız her daim versin her birimize inş.
papuç dedi ki…
@bahar gelsin, okuduğun kitap bi hayi güzel olmalı ,uykundan bile önemli olduğuna göre :) Ayrıca güzel bi giriş olmuş 2010 'a ..
papuç dedi ki…
@Ghanima, ben ki fantastik filmleri pek sevmem bu filmi çok beğendim..
papuç dedi ki…
@mit,Allah razı olsun arkadaşım cümlemiz için herşeyin hayırlısı inşaallah...
papuç dedi ki…
@SÖZÜN ÖZÜ, farkın farkına varmak hımm ee görecez artık :) Ben ki dikkatizliğiyle ünlü bi kişiyim farkları nasıl farkedecem:) Allah kerim...
İ.x.İ.r dedi ki…
Güzel bir filme karsılamıssın canımcım,bende çok beğendim:)
papuç dedi ki…
@i.x.i.r hoşgelmişsin canım... kaybolma :)
ruhumunheykeli dedi ki…
Ben 2010 a wow oynayarak girdim, artık askere gidinceye kadar oynarım :)

Avatar filmi bence harikaydı, özellikle 3D izlenmeli. Orman, dekor cennetten bir numune gibi geldi bana. Adamlar yapmış vesselam...
papuç dedi ki…
@ruhumunheykeli, artık seni askere gönderirken davul zurnayla yolcularız seni..
ruhumunheykeli dedi ki…
Hayatta nefret ettiğim şeylerden biri de askere gönderirken çalınan davul,zurna olayı.(Bir de gelin konvoylarında ki kornaya basma olayı, bana ikisi de aynı şeymiş gibi geliyor, sinir oluyorum görünce...) Milleti rahatsız etmeye ne hakkımız var. Benim gidişim sessiz olacak...
papuç dedi ki…
@ruhumunheykeli, sen yine de giderken haber ver en azından arkandan hayır dualar gönderelim...SAğlıcakla kal...
đerkenαя dedi ki…
papuç, fimli ben izliyemedim daha, ama biran önce izlemek istiyorum. Yeni yıla girerken uyumak bile mümkün olmadı :D millet sanki bi mevzu var gibi havai fişekler ve kornalar.. Tabi daha zamlarla hayata başlamamışlardı.D şimdi dank etmiştir sanıyorum..
Baki sevgiyle..
papuç dedi ki…
@derkenar, seninki mecburiyetten uyanıklık olmuş :) Filmi muhakkak izlemelisin bence de...

SEvgiler canım..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…