1 Aralık 2009 Salı

Bu gün herşeyi Külahıma anlatın ,Ben meşgulüm !

Bu gün hiiiiiiiiiiiiiiç kimse umrumda değil.Kendim bile umrumda değilim o derece yani...düşünceme kendime saçma sapan bir gün içinde saçma sapan bir mola veriyorum, yapıyorum bunu evet saçmalıyorum ,saçmalamanın sınırsız rahatlığını yaşamak istiyorum bu gün...Neden'i ,nasıl'ı, niçin'i çıkarıyorum hayatımdan bir günlüğüne...ohhh beeeee dünya varmış:P ....şşşş bana delirmiş diyenler sizi bile önemsemiyorum bu gün bilesiniz. İstediğinizi söyleyip istediğinizi düşünebilirsiniz benim hakkımda (hoş ben hep böyleyimdir önemsemem sizi ve söylediklerinizi ama bu gün haykırasım geldi işte) Boşuna rock dinleyip kulak patlatmıyorumm ohhh beee....ruhumu baskılardan uzaklaştırma günüm ilan ediyorum bu günü ...Dünya Papuç'un Ruhunu Arındırma Günü..Gönül isterdi bir dağ zirvesine çıkıp oradan bağırayım tüm bu düşüncelerimi ama bu kadarıyla da yetinmeyi bilirim......vatana millete hayırlı olsun:) Resimde de anlatıldığı gibi beklenilen gibi değil istediğim gibi davranmak istiyorum bu gün...Hadi size iyi günlerrrrrrrrrrrrrrrr

7 yorum:

bi dost dedi ki...

deli :))

SİHİRLİSEPET dedi ki...

tadını çıkar...herkesin böyle anları vardır canım...

mit dedi ki...

Dünya Papuç'un Ruhunu Arındırma Günümüz kutlu olsun o zaman :)

papuç dedi ki...

@bi dost ,akıllı olup dert çekeceğime deli olurum benim derdimi çeksinler :P

@SİHİRLİSEPET, çıkarmaz olurmuyummmm:)

@mit, senin her yorumunu tebessümle okuyorum sağolasın ...

ŞANSLI dedi ki...

Aaaaaaa bu kadar saçmalama canım:)))))
Sevgiler...

papuç dedi ki...

@ŞANSLI, tamam tamam bir daha olmaz kızma:)))) Bu gün böyle olsun yarın geçer inşaallah..

PUZZLE dedi ki...

insanın ben olma hali gökyüzünde kanat takıp uçması gibi ve şimdi görüyorum kanatlarını.gökyüzünde özgürce uçuşunu:) sen daiam uçç...

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...