Ana içeriğe atla

yakıtı yolculuk sonunda biten araba...


  Size hediye edilmiş en güzel arabayla seyehate çıkıyorsunuz yakıtı yol bitince bitecek olan bir vasıta... uzun bir yolculuk ve bu yolculukda  farklı yerlerde farklı insnaları alıyorsunuz arabanıza ve yolunuza devam ediyorsunuz..Bu yolcuları arka koltuğa alıyorsunuz ama sizin sevdiklerinizi ve yanında kendinizi huzurlu hissettiklerinizi yanınıza alıyorsunuz ,bazıları yarı yolda iniyor bazıları sizinle birlikte yoluna devam ediyor ...yol uzadıkça yolcularınızda birer birer değişiyor ama her biri bu yolculuğunuzda size yoldaş oluyor..içlerinden sevemediklerinizi kendi isteğinizle yolda bırakıyorsunuz zarar gelmesinden iyidir diye düşünüyorsunuz...Her yolcu aynı olmuyor tabii ama dediğim gibi her biri bu yolculukta size yoldaş oluyor ...Bazılarını istedikleri yerde bıraksanız bile yol devam ettiği sürece özlüyorsunuz, aklınıza her geldiiğin de tebessüm ediyorsunuz ya da gözleriniz doluyor arada arıyorsunuz hasret gideriyorsunuz..Ama yolda siz hep teksiniz çünkü şoför koltuğu tek kişilik:)
  Yolcuları ilk başta tanıyamadığınız için aracınıza aldığınız kişileri tanımanız için onunla sohbetleriniz olmalı ve o mekanı paylaşmanız gerektiğini biliyorsunuz,bunun sonucunda bu kişi iyi ya da kötü diyebiliyorsunuz farkındasınız..İstemediklerinizi hayatınızdan dışarı göndermek size bağlı :)Belki canınız yanar bazılarını yolda bırakmaktan ama bi gerçek vardır sizin yola devam etmeniz gerekiyordur öyle ya da böyle..
 Ben bu yolculukta arabama(kalbime)aldığım en güzel insanı kaybettim hoş buna kaybetmek de denmez o asıl yurduna döndü arabasını(hayatını asıl sahibine teslim etti) ve şimdi dostum diyebildiğim yanında en çok mutlu olduğum arkadaşımı çok özledim...İnsanın aynı anda aynı şeylere gülebilmesi manevi olarak birbirine çok şey katabilmesi yanlışlarda birbirini uyarıp güzelliklerde taktir edebilmesi ve sohbetlerinde her zaman doğru şeylerin konuşulabilmesi çok güzel...yıllarca görüşemesenizde bir tlf görüşmesinde kaldığınız yerden gülmenize bile devam edebimeniz çok güzel bişey b dünya için...Ben biliyorum ki o gittiği yerde çok mutlu..Onu çok seviyordum ve hala da seviyorum çünkü o giderken ruhunun güzelliklerini bizim kalbimizde bıraktı...
 Dostluklar hayatın bize sunduğu süprizlerdir bizi her daim mutlu eden süprizler..Dost bulmak da dost olabilmek de çok güzel...
 Sevgi ve huzurla kalın güzel insanlar...

Yorumlar

mit dedi ki…
Dostluğunuz her iki cihanda daim olsun arkadaşım. Bu dünya da az görüşmek değil, diğer cihanda komşu olmak önemli. Bu komşuluğun cennette olmasını temenni ederim :)))

Bir yazı yazıyordum bende. Senin araba benzetmene benzer bir şeydi. Ama geç kaldım anlaşılan :)
victor van dort dedi ki…
yolculuk iyi güzelde, arada şoföre mola hakkı verilmesi lazım:)
bi dost dedi ki…
Allah rahmet eylesin dostuna.. sonsuz alemde de dost olursunuz inşallah..
papuç dedi ki…
@mit güzel dua eden insan:) insan sevdikleriyle beraber olacakmış ahirette..inşallah bizlerde kalbimizde yer eden tüm sevdiklerimizle Peygamber sancağı altında toplananlardan oluruz...

@vıctor van dort,bence mutlu olduğun her an mola sayılır:))

@bi dost sağolasın canım...ama ben onun gibi iyi olabilir miyim bilemiyorum..sevgiler
tasarım mekani dedi ki…
Dostlugun her iki cihanda daim olsun ins. Rabbim sevdiklerimizle bir eylesin bizi. SLMLAR medinem
tasarım mekani dedi ki…
M.J o sarkisini bende cok seviyorum.. ses klibi olarak eklemissiniz.. Yusuf Islam ile bir.. Medinem
zühre dedi ki…
o arkadaşınız için çok dua edin yardımcı olursunuz teecütte iki rekat namazınızla allaha yalvarın . allahın ayetleri var kim kime dua ederse iki katını kendine veririm kim için dua ettiysede hemen kabul ederim arkadaşına bende üzüldüm gençtir geleceyi güzel olsun düzelir hiç üzülme bie dönemdir sabretsin.
victor van dort dedi ki…
nasıl okuduysam yazının asıl noktasını kaçırmışım. dalgınlıktan muzdaribimde bu aralar. arkadaşınıza Allahtan rahmet dilerim. mekanı cennet olsun.
? dedi ki…
uzun bir yolculukta birde araba ile çıkılıyorsa bu yola senin tabir ettigin tek kişilik şöför koltugu olarak düşündügün tek başınalık olarak asla düşünmedim,hayat bazen paylaşılmak ve güvenmek adına içinde birse sevgi,sadakat,dostluk,arkadaşlık varsa o koltuk tek kişilik olmaz papuç:) sayki o koltugu bazen sen bazen yanınındaki her kimse dönüşümlü oturup o uzun yolu saglıklı keyifli bitirdigi gibi insana yaşattıgı tek şey kalır.yanlız degilim.benimle olan,her zaman biri var işte budur:)hımm demek dostunuz çok uzaklara gitti.bak şimdi uzakta olmak degil mesele.yakın olupta çok uzak olanlarda var..uzagı yakın yapmaksa bilki daima anılmak,düşünülmek ve hatta içten bile geçirmek kadar yakın yapar insanı....vayybe özlemişim nutuk atmayı:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…