Ana içeriğe atla

adı yok



ve..Papuç boşlukta...
Havadan mıdır sudan mıdır ne hikmetse bi garip boşluk içindeyim sevinmiyorum, üzülmüyorum ,mutlu olamıyorum,heyecan duyamıyorum ,sinirlenemiyorum bile... Bu artı ve eksi arasında sıkışmak gibi bişey ama adı yok:)

Yorumlar

yesari dedi ki…
mevsimsel olduğunu söyleyeceklerdir kesin..inanmaaa...yediklerimize birşeyler katıyorlar..hiçbirşey hissetmeyelim artık diyee...
mit dedi ki…
Bende istiyorum ondan, ne katıyorlarsa artık yediklerimize. Bugün hissetmemeye feci derecede ihtiyacım var.
meraL dedi ki…
(: kardeşim Rabbim sizi feraha ulaştırsın..yesari kardeşim mevsimsel derler inanma demiş (: ama illaki mevsimin etkisi var malüm hazan.. hüzün..mevsimindeyiz, ama hissizleşmenizde şuanki dünyanın etkisi çok fazla (: eskiden küçük şeylerle mutlu olmayı ve küçük şeylere üzülebilmeyi yaşıyorduk ama yaşananlar hüznüde sevincide aldı bizden.. çok büyük şeyler yaşamalıyızki sevinelim yada üzülelim..maLesef..dua ile herdaim..
ismi lazım değil:) dedi ki…
50 metre ilerde soldaymış:) fazla uzak değilmiş yaa...daha ne duruyorsun:P rabim içine ferahlık ve selamet versin...bu da bazen iyi bişeydir endişe etme;)
essra dedi ki…
havadandır.ya da bazen bünye kendini 2 arada 1 dereye almak ister ondandır.
the ibrahim ortach dedi ki…
geçer.
çikolata ye... mümkünse çamfıstıklı ve ağır ağır.
papuç dedi ki…
@yesari,yediğimiz bir kuru ekmek ne olyorsa ondan mı oluyor diyorsun yani:P

@mit,bir tutam zencefil biraz karabiber az da ısrgan otunu 3 dakika kaynatıp bal katıp iç:)) iyi gelir heralde galiba sanursam:P

@meraL,bu durumun neyle alakası var bi fikrim yok ama kısa sürse iyi olur zira b durum hiççç hoşuma gitmedi bünyeme ağır geliyor:)

@ismi lazım değil:),teşekkürederim sağolsın güzel yorumun için..

@essra,bünyeninde işi hiç belli olmyor ya hu:)

@t.i.o ,önerinizi dikkate alacağım efendim sağolunuz...
mit dedi ki…
DBP... Dediklerini yaptım, artık hissetmiyorum. Ama ellerimi ve ayaklarımı da hissetmiyorum. Zehirledim galiba sanursam zannumca :))) (şaka tabii...)
zühre dedi ki…
araştır o an annenizinde durumu aynıdır bunlar genetiktir araştırdım öyle çıktı onun canı neye sıkıldıysa sen hissediyon bu anne ve kızı arasındakı dialogtur sen bi sor
İ.x.İ.r dedi ki…
debepee;yalnız değilsin.ayrıca sen güçlüsün.olumlusun.bacaklarını karnına cekip karanlıkta beklemektense gözlerini açıp ışığa ulaşabilirisin..kaç ay oldu.. az çok tanıştık..
İyi bak debepee..
Işık oralarda bir yerde!!

sevgilerimle..
ŞANSLI dedi ki…
Canım mutlaka hava değişimindendir.
Kendine iyi bak!
Sevgiler...
? dedi ki…
sanmam ne havadan nede yediginiz şeylerden..bildigim tek şey şuan arkadaşınızın düzelecegidir:)
bahar gelsin dedi ki…
ne bu kardeşim ya herkes keyifsiz ne yazan var ne okuyan benim ilk kışım olacak blogculukta böyle mi geçer kışlar blog aleminde

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…