Ana içeriğe atla

Bir ben var benden içeri sanırım:))




Anlaşılması güç (anlaşılır olduğumu düşünürdüm hep:P)
İleri görüşlü(vay bee)

Eşsiz ve mükemmel(mükemmel kelimesini şahıs için kullanmayı sevmem)

Mükemmel fikirlerin sahibi(eh işte bazen işe yarar:P)

Derinlemesine düşünebilen(öyle derin ki su yüzüne çıkmam bile çok zaman alıyo)

İyi doktor olabilen(latincem çok kötü benden doktor olmazdı belliydi:P)

Dikkatli ve Uyanık(dikkatli mi ben mi şaşırdım buna:P)

Dinamik bir kişiliğe sahip(eh işte bazı bazı)

Ağzısıkı Araştırmacı (hep gazeteci olmak istemişimdir ama nasip işte:P)
Bilinmeyenleri nasıl irdeliyeceğini bilen(acayip irdelerim :P)

Daima düşünceli olan(düşünmeden bakabilmeyi öğrensem :P)

Az konuşan ve yumuşak başlı(az konuşan komikti:)) uysalım ama koyun değilim:P)

Cesur ve cömert(cesur hiçç değilim ama cömert evet olabilir:D)

Sabırlı İnatçı ve katı yürekli(sabırlı olduğumu bu yıl öğrendim inatçı değilim katı yürekli hiç değilim:D)

Yapılması gereken bir şey varsa mutlaka bir yolun var olduğuna inanan(imkansız diye bişey yoktur)

Kararlı Israrcı(ısrar da öyle yapışkanından değil:D)

 Kışkırtılmadığı sürece sinirlenmeyen(bingo:D)
Yalnız olmayı seven(uzun sürmezse evt olabilir)

Diğerlerinden farklı düşünen(offf evet genelde)
Zeki(güzel iltifatmış:D)

Birilerini motive edebilen(Milli takıma teknik drektör olacak biriydim aslında:D)

Övgülere değer vermeyen(evt arada yan cebime alıyorum ama:P)

İri yapılı ve sert(hiçde değil iri yapılıymış hıh:P)

Derin duygulara ve sevgiye sahip(doğrudur:D)
Romantik(romantik kelimesi yanımda komik duruyo yaw:S)

İlişkilerinde kararsız(bazı bazı)

Basit(basit yaşamayı severim kargacık burgacık işlere gelemem:P)

Çalışkan(işime gelirse:P)

Kabiliyetli(olabilir aslında :D) 

Güvenilir(şüphesiz)
Kararsız(olabilir de olmayabilirde :P)

Gizemli… fakat daha çok, yalnız. Gerçek dostlarınızın kimler olduğunu biliyorsunuz ve yalnızca onlara gerçek sizi anlamaları için izin veriyorsunuz.
Duygularınızı gizliyorsunuz… Bazen hep mutluymuşsunuz gibi rol yapıyorsunuz. Bazen, gerçekten ne hissettiğinizle ilgili ufak bir ipucu bile vermiyorsunuz.
Aşkı arıyorsunuz... Umutlu bir romantiksiniz ve her zaman, bir ilişkiye girdiğinizde, her şeyinizi verirsiniz ve bu ilişkinin tek olacağına inanırsınız.
Hayatınızda basit şeylere değer verirsiniz… Karışık şeylerden nefret edersiniz ki bu herhangi bir durumda neden bu kadar belirgin/net olduğunuzu açıklıyor.
İnatçı bir sevgilisiniz… Sadece onun sizi sevmesi koşuluyla siz de onu seversiniz. Eğer onun ateşi sönerse, sorunsuzca gitmesine izin verirsiniz.
Siz hiç şüphesiz iyi huylu birisiniz! Çoğu zaman, insanlar size yaklaşırken rahattırlar çünkü bilirler ki; siz onları dikkate alacaksınız.
Maceraya bayılırsınız …özellikle kahramanlık içerenlere. Gücünüze odaklanıp, kullanıp, sizin için önemli olan kişileri/ şeyleri korursunuz



Not:2 ayrı testin sonuçları bunlar ..komik ama neden hiç olumsuz bişey yok anlamış değilim:))ama çoğu ''evet''diyeceğim şeyler bu da enteresan yani...Facebookda gezen testlerden birkaçının sonucuydu bu ben de bana hatıra kalsın diye burda yayınladım...





Yorumlar

bi dost dedi ki…
"uysalım ama koyun değilim:P"

"Milli takıma teknik drektör olacak biriydim aslında:D"

ahaha çok güldüm deli :D assrın debepesi hıh :P
mit dedi ki…
Aslan burcu ile iyi anlaşır kısmını atlamışsın :) Çok güldüm ve eğlendim bu yazını okurken. Ellerine sağlık pabuç ;)
Pabuc dedi ki…
@bi dost ama öyle :P

@mit evt haklısın ama bu sanalda en çok tartıştığımda en iyi anlaştığımda aslan burçları ne hikmetse:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK