Ana içeriğe atla

amaaaaannn beeee:)


Ya cidden bazen gamsızlığımı seviyorum zamanla alıştık mı ne birbirimize :)Ya hayatta kızacak o kadar çok şey var ki oturup düşünse insan kafayı yer...Sinirlendikçe kendimi kitaba veriyorum harıl harıl okuyorum kitabımı dalıyorum ordaki hikayenin içine ve kopuyorum hayatımdaki sinirbozucu kişilerden ve durumlarda...ha diceksiniz ki kitap bitince ne iş:) o zamanda sinirim zaten yatışmış oluyo ve ''bırak şu salağı ne hali varsa görsür''diyorum ve yoluma devam ediyorum...Bi olaya çok sinirlendiysem de ''geçecekk geçecek bu da geçecekkk''diyerek bi güzel hüngürdüyorum ve zamana havale ediyorum yaşananları...Bir de şu varki insan düşünmeyi öğrendikçe ve okudukça gerçek sıkıntılarla geçici bunalımları birbirinden ayırdetmeye başlıyor...AAmaammm beee ölümlü dünya sizinlemi uğraşacam diyebiliyor bi süre sonra...inanın bunu diyebilmek de çok güzel bişey...Bu kesinlikle polyannacılık felan değil emin olun bu sizi üzmek amaçlı yapılan her adıma çemle takış gibi bişey...Neden beni üzmek isteyenlere fırsat vereyim neden beni bunalıma  çeken her üzüntünün içine dalayım...Rabbim sağlık sorunu vermesin gerisi öyle ya da böyle zaten geçmeyecek mi!..İşte böyle yine kızacak bişey buldum ve bundan yazarak kurtulma yoluna başvurdum ,olan bu..Hakkınızı helal edin:)

Yorumlar

Pedro Garcia Millan dedi ki…
ALERTA!

La estafa automotriz mas grande en el territorio Mexicano…

Para MAS informacion pinche:

http://expoautos.blogspot.com/

Hasta lueguito y cuidense amigos mios (L)(L)(L)
devenin_bale_papucu dedi ki…
Allahım ya uzaydan mesaj almış gibi oldum :))Pedro Garcia Millan umarım küfretmedin gardaş:))ben senin bloğuna baksam nolacak ki bişey anlar mıyım ki? Kardeş gittim gördüm bloğunu ama elimden bişey gelmez ne diyem :)))

Koptum ya sonunda bu da oldu izliyorlardı yorumda bırakıyorlar sağolun dünyanın her yanındaki kardeşlerim:)))))))))))))))
siyah kelebek dedi ki…
valla çok güzel ve doğru şeyler yazmışsın katılmamak elde değil..
ismi lazım değil:) dedi ki…
vaaay aşmışsın sen DBP, diğer ülkeden okurlar filan:)))

bazen gamsız insanlara özeniyorum ben de..ama yavaş yavaş ben de kendimi gamsızlığa alıştırıyorum:) iyi bişeymidir peki? sanmıyorum:)...
ama psikoljik olarak bazen gerekli diye düşünüyorm...

geçen "bu da geçer" başlıklı yazına yorum yazmaya fırsatım olmamıştı burda dile getireyim...nasılsa konu içinde baz alınmış:)

o hikayeyi daha önceden okumuştum ve tekrar senin blogunda da okuyunca hz. Ali'nin bir sözü aklıma geldi;"Eğer katlanamayacağın bir kötülük gelirse başına,suskun kayalar gibi dur ve diren tek başına;iyi günler de gelir geçeeer,kötü günler de"

çoğu zaman hatırlarım ama bazen öfke insanı kör ediyor gerçekten..bu aldatıcı dünyada çok dikkatli olmak lazım...

duygularını bize de anlattığın için ayrıca teşekkür ederim...seni okumak ne güzel;)
bahar gelsin dedi ki…
haklısın senin kadar gamsız değilim ama senin yollarını deniyorum ben de oku yaz duyma
bir mp3 reklamı vardı hani sadce duymk istediğin sesleri duy diyordu en iyisi bu
devenin_bale_papucu dedi ki…
@ismi lazım değil:) evt sorma ya birileri başka ülkelerden bloğumu takip ediyordu onu biliyordum da yorum bıraktıkları zaman hönk durumu oldu:) yok yani ingilizce olsa çat pat bulacam ne dedikleri ama bu dili biraz zor ya hu:)

@bahar gelsin burda bir açıklama yapma zorunluluğu hissettim...Benim gamsızlığı asla ve asla manevi konularda ya da sevdiğim insanlarla ilgili konularda değil. Ben ''gamsızlık'' hakkımı tamamen olumsuzluklara,saçmalıklara ve sevmediğim insanlara karşı kullanıyorum sağolsunlar onlar da gamsızlığımı bi türlü tozlu raflara kaldırmama izin vermiyorlar:)) Bazen gamsız olmak çok işe yarıyor yazımda da belirttiğim gibi..Sevgiyle kalın ...
devenin_bale_papucu dedi ki…
@siyah kelebek sağolasın varolasın ...
Davudi dedi ki…
Bunun farkına varıp uygulayabildiğin için seni tebrik ederim. Üç günlük dünya, fani ve geçici şeyler için üzülmeye değmez. Allah sağlık, sıhhat versin..
devenin_bale_papucu dedi ki…
@Davudi cümlemize sağlık sıhhat versin Rabbim...
sibel dedi ki…
ay yorum cevaplarını okuyunca çok güldüm .nedenmi?ben yıllardır olağan üstü bir şey duyduğumda hep devenin bale pabucu derim sadece bana ait bir laf sanırdım .sevgiler bale pabucu...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…