7 Eylül 2009 Pazartesi

Yine gülümseten bi sohbet...

 
Tuhaf bir ortam burası...Biraz önce nerden baksan 2 yıldır hiç konuşmadığım eski bi kardeşim(kaaardeeeşiimmm) vardı msn de onunla konuştuk.. Bu zaman zarfında reeldeki arkadaşlarınızla konuşmamış olsanız bi duraklarsınız dimi ,nasılsın  neler yapıyorsun tipi sohbete giriş cümleleri kurarsınız...ama yok burda öyle bişey yok ..sohbet direk en son kaldığın yerden devam ediyo , bi garip ortam işte...hoşsohbet bolca gülümseme..buna da şükür..Sizinle aynı frekanstan yayınyapan:P kişilerle karşılaşırsanız burası eğlenceli olabiliyor vesselam..
Share:

6 yorum:

siyah kelebek dedi ki...

Evet çok haklısın kafa dengi insan bulmak çok zor artık buldun mu da asla kaçırmmamak lazım..:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

Ya illaki güzel insanlar var bu ortam da ama işte onlarla karşılaşmak nadir raslanan bişey...5 yıl içinde sürekli görüştüğüm insanların sayısı 5-10 kişiyi geçmedi ama onlarda dost olarak yetiyo zaten..Dedim ya önemli olan aynı frekansta olabilmek:)

bahar gelsin dedi ki...

ya ben sanal diyaloların daha sahici olduğunu daha dürüst sıfatlardan arınmış insancıl olduğunu düşünmeye başladım

İ.x.İ.r dedi ki...

Benimde karsıma hiç niyeti kötü bir insan çıkmadı çok şükür hepsinin gönlü güzel..neredeyse reelden alamadım samimiyet..

zanzara dedi ki...

çok tuhaf gerçekten.hıhı bende aynı kanaatteyim.zamanla yıllanmış dostlarla konuşmak.ufff ya bak geçen banada bi tane oldu.heycanlandım.bi saçmaladım ki sorma :D evet ya neden olamamaz mı?evet bencede olabilir seninde aynı düşünmene sevindim:)
ama yaşanmaya değer hani;)

sihirlisepet dedi ki...

ben bu MSN olayını bırakalı hayli zaman oldu.zaten çok fazla kullanmıyodum.sonra toptan bıraktım.ne bilim ben hiç sevemedim bu ortamı :-(