Ana içeriğe atla

Seviyorum Bu Ortamı(çoğu zaman)


  Burda olmanın kendini çeken yanları...
  Öncelikle merakla oturuyorsun buraya artı iş için ..v.b ama benim yazacağım konu ''sohbetler''kısmı.Ben olumsuz yanlarından bahsetmeyecem belki başka zaman da olumsuzluklarından bahsederim)Burdaki arkadaşlıklar rahat çünkü oturduğun yerden arkadaşlık yapıyorsun ,koly kolay kızmak yok kızsan bile karşıdan anlayan yok ,arkandan konuşacak kimse yok,seni tenkit edecek kimse yok,kimsenin kibirlimi yalancımı(ki bu bazen anlaşılıyor)ukalamı olduğunu anlamıyorsun...çoğu kişi olmak istediği kişi oluyor burda ee bu da güzel herşey iyi gibi davranıyorsa onun için sorun yoksa benim için de sorun yok:P,ayrıca dertleştiğiniz biri varsa(ki dertleşmek bölümnde ben dinleyici olurum genelde)asla anlattıklarınızı size kızdığı zaman koz olarak kullanmaz onun rahatlığıyla sohbet edersiniz..Kimsenin size kızacak fazla şeyi olmaz ee güzel işte herşey rahat sıkıldığın sohbetlerde kişiyi silersin olur biter...Hayatın içindeki gibi istemediğiniz insanları çekmek zorunda kalmıyorsunuz engelle gitsin...Görüşmek istemediğiniz kişiler olunca da bi zorunluluk yok msn açmazsınız olur biter..Rahat ilişikiler var burda ...
  Gerçekten sohbetini sevdiğiniz arkadaşlıklar kurduğunuzda da saatlerce sohbet edebiliyorsunuz (zamanınız varsa tabi:D)Arada önyargılar olmadığı için de daha samimi dinliyorsunuz karşınızdaki kişiyi ve anlamaya çalışıorsunuz ,belki de birbirinize olumlu katkılarda bulunuyorsunuz...Bazen  reelinizde hiç bulamadığınız samimiyeti burdaki arkadaşlarınızdan buluyorsunuz bilemem böyle söyleyenlerde çıkıyor bazen:)İnsan rahat sohbet edince herşey daha güzel görünüyo...Sanırım şeytani bi yanı var buranın ,çünkü zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz:)İlk başlarda sanki netsiz hayat olmazmış gibi geliyor insana(aaa insanoğlu sanki netlemi doğuyo ne demek netsiz hayat olmaz:D)bir süre sonra alışıyorsunuz'' olmasa da hayat devam ediyormuş yaw'' diyorsunuz:D diyemeyenler varsa o da onların derdi:)
  Bir iki şey dışında ben seviyorum bu ortamı yeni kitap almadığım dönemlerde zamanımı burda geçirmek hoşuma gidiyor özellikle oturduğum yedren Türkiye'nin bir çok ilinden insanlarla aynı anda sohbet edebiliyorum(Allah parmaklarıma zeval vermesin:D )Çok eğlendiğim zamanlar biliyorum burada kim ne derse desin insanların ikiyüzllüğünü görmektense burda hiç görmediğim insanlarla sohbet etmek çok daha fazla hoşuma gidiyor...En azından sohbetleri konusunu ben seçiyorum zorunlu sohbetler yapmıyorum...Herşey sizin istediğiniz gibi oluyor çoğu zaman, çünkü arkadaşlarınızı özgürce seçiyorsunuz zorunlu arkadaşlıklarınız olmuyor...
 İşte böyle...Sanal ortam dahil, her zaman doğru insanlarla karşılaşmanız dileğiyle (güp)güzel insanlar...

Not:Tamam biliyorum resmin yazıyla alakası yok olsun benim hoşuma gitti,siz isterseniz gülmeyebilirsiniz:))

Yorumlar

mit dedi ki…
Bu da geçeeer... :)
Pabuc dedi ki…
biliyorum :) geçmeyen dostluklar olsun boşveriyom:)
Sihirlitorba dedi ki…
msn kullanmaktan tam anlamıyla nefret ediyorum.napim sevemedim bi türlü...ama tabi sevene kullanana laf yok :)
Pabuc dedi ki…
ben severim msn sohbeti ama çok seçiciyimdir eklediğim kişilerde..4 yıldır görüştüğüm 5 kişi var...
Eliza Doolittle dedi ki…
Selaaaam :) Not kisminda aciklama seyetmissin ama ben de hem resme, hem de yaziyla resim arasindaki pamuk ipligi talepkar baglantiya guldum.
Tam da bu yazinin uzerine...goruselim! :P
ilk zamanlar bocalamıştım hakketen..Tanımaya çalışmakla geçti zamanım hayal kırıklıkları yaşadım malesef..Ama şimdi aynen senin dediğin gibi oldu ama kendiliğinden oldu..şimdi hiç takmadan kasmadan..sadece hoş sohbet ettiğim ve eglendiğim kişilerle sohbet edyorum sık sık girmesemde msn'e arada kafa patklatmnak için sohbet ediyorum..

çok bağımlısı değilim kimsede olmasın zaten..:)
Adsız dedi ki…
mademki bukadar tertipli bir müşterisin,sevdim seni,mezarını manzaralı bi yerden ayarla :D:D
Pabuc dedi ki…
Sen çok yaşa Vecihi:)
çöl sürgünü. dedi ki…
resim ilk bakışta seni andırdı:)) sarayıda üzerime yapacagım yoksa öpmem sözleri resimle bagdaşmış hani:)) şimdi ne alakası var dedigini duyuyorum hatta kulaklarım bu sesten patlıya bilir.zavallı kurbaga eli mahkum:)sadede gelelim konu sohbet arkadaşlık mevzusu olunca tutamadım kendimi.sanal alemin sahte yazışmaları derim,fakat nadirde olsa gerçek dostlukların temelini atanda bir ortam burası.yazını ilgi ile okudum güzel ifadelerin yerini bulmuş:) şu 5 kişi kimse şanslı diyorum senin gibi bir dost kazandıgı için...
Pabuc dedi ki…
Dostluk yazmışsa Yaradan nerde olursa olsun bulur insanlar birbirini:) sanal ya da reel hiiççç farketkez..önemli olan paylaşımlardır...saygılar ve yorum için teşekkürler soru işareti:)
Pabuc dedi ki…
Eliza Doolittle hoşgeldin irtibatı koparmayalım:)

@siyahkelebek zaten amaç o hoşsohbet geirmek yazımda da anlatıyorum zten:) yorum için tşk ederim canım
çöl sürgünü. dedi ki…
gel anlaşma yapalım bana soru işareti deme bende sana çok bilmiş meraklı demeyim:)
Pabuc dedi ki…
adımı sorup öğrenmemiş olsan amenna dicem de yokk olmaz sen ne zaman adını söylersin ben o zaman soru işareti demekten vazgeçerim:D
Davudi dedi ki…
Ortam güzel de ben daha alışamadım buna. Hele msn başında saatlerce yazışanları anlamakta güçlük çekiyorum. Belki de daha çok dinlemeyi sevdiğimdendir. Ama dinleyebilmek için de birilerinin konuşması lazım ama dimi?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK