13 Eylül 2009 Pazar

SAygı duy SEvmesen de...


Kimsenin benim düşüncelerimi benimsemesini beklemem...Çünkü her düşünce yapısı bir insan demektir bir insan da zaten diğer 6milyar insandan farklı demektir..Farkımız düşüncemizde saklıdır,yoksa değil midir? :D Ben bunca yıl yanılmış mıyım yani...Diyeceğim şudur ki, kimse kimseyi sevmek zorunda değil onun fikirlerini benimsemek zorun da hiç değil ama bizim gibi düşünen ya da tam zıttımız gibi düşünen insanlardan da alacaklarımız ve aldıklarımız vardır..Onun için saygıyla dinlemeyi bilmeliyiz.İnsanları sevmesek de dinlemeyi bilmeliyiz(itiraf edeyim ben bazen bunu yapamıyorum onun için bu lafım önce bana)..dinlemekle bişey kaybetmeyiz ,aklımızı kullanırsak bişeyler de kazanabiliriz..Bitti..Ben şimdi bunu niye yazdım ,halbuki pek de sevindirik bir hal içindeydim:)

4 yorum:

bi dost dedi ki...

cano iyi diyon da kime diyon.. bunu yapan zaten yapıyo, yapmayana da davul zurna az:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

delü kız ,şimdi ben de bu yazımı okuyordum ve kendi kendime aaa kimse okummaış bu yazıyı :P hiç yorum almamışım dedim kiiiiiiiiiii bingg ses geldi yılın bi dostundan mail var diye:)) hey allahım...ya benim lafımı zaten kim dinler ben yazıyom işte sinirleninde sesim göklere:))iyi geceler...

bi dost dedi ki...

öyle demek istemedim ama ben :/ yani saygı duymayı bile çok görenler laftan da anlamaz, vicdanları kör onların.. o yüzden dedim:/

devenin_bale_papucu dedi ki...

laftan anlamıyorlar zaten...benim karşımda biri''kuranın bazı ayetleri bence kaldırılmalı resmen hikayeler anlatılıyor dediğinde ya da peygambere olmayacak laflar ettiğinde''benim o kişiyle konuşmam noktalanmıştır...kim ne derse desin

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...