Ana içeriğe atla

sayfaya ulaşılamıyor muuuu

   Rabbim bu gece tüm hayır dualarınızı kabul etsin inşaallah..Lütfen dualarımızda din kardeşlerimizi ve dünyada iyi insanlar için dua etmeyi unutmayalım..Duaya ihtiyacı olmayan kul yoktur...Sıkıntıda olan herkes için dua edersek onlarında duasına katılmış oluruz...SEvgiler güzel insanlar...



not:çok şükür bloğumu açabildim 2 gündür giriş yapamıyordum hata veriyordu...cep tlfnumu kaybetmiş gibi oldum blogsuz iki gün:)Bu arada ff dekilerle biraz sohbet ettik fena da olmadı hani:P neyse kaldığımız yerden devam ederiz artık..

Yorumlar

Neslihan dedi ki…
Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi. Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin. amin
devenin_bale_papucu dedi ki…
amin...Allah razı olsun
The İbrahim Ortach dedi ki…
kadir gecesinde kadir kıymet bilenlerden olduğunuz gibi, kadir kıymetinizi bilenleriniz de olsun efendim.
saygılarımla.
devenin_bale_papucu dedi ki…
Allah razı olsun...kişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş:) saygılar
TheTurk dedi ki…
Geceniz kabul olsun efendim..
mit dedi ki…
Teşekkürler. Sana da hayırlı kandiller. Allah dualarınızı kabul etsin. Bi de blogunuza zeval vermesin efendim :)
siyah kelebek dedi ki…
aynı sorun bendede oldu ne okuyabildim nede yazabildim..Sorun devam ediyor google dan giriş yapamıyorum ultrasurf diye bir şey önerdiler onu indirdim çok şükür bloguma kavuştum..Malesef kadir gece ile de pek bişi yazamadım .. Geçmiş Kadir gecen Mübarek olsun kardeşim..İnşallah etiiğiniz bütün dualar kabul olur..
devenin_bale_papucu dedi ki…
@The Turk Allah razı olsun efendim tüm din kardeşlerimizin gecesi bereketli geçmiştir inşaallah..

@mit bnim de sizin de bloğunuza hiç bişey olmasın inşaallah..burdakilri de fena alışmışım onu anladım:)

@siyahkelebek canım ya sen de İstanbul ve civarındasın ondan sanırım:) bu civardakilerde olmuş bu sorun sanırım çok fazla blog kullanan mı var ne :))Ama geçti şükr...Ayrıca amin inşaallah tüm kardeşlerimizle birlikte bizim de dualarımız kabul olmuştur..sevgiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…