13 Eylül 2009 Pazar

d.b.p ilk defa şiir yazarsa..



Kimi sever sevilmez; kimi ,sevildiğini bilmez..
Kimi bakar göremez; kimi ,görür nedenini bilemez..
Kimi sıkıntı çeker belli etmez; kimi ,heryaşadığını sıkıntıya çevirdiğini bilmez
Kimi ,zamanı dolu dolu yaşar yetiremez; kimi ,zamanı boşa geçirdiğini bilmez..
           ..............................
Kimi , izler,sever,düşünür,, paylaşır, sabreder ,her duygunun varolmasının bi hikmet olduğunu bilir ona göre yaşar ;kimi hiç hissetmez düşünmez,görmez bilmez,bir ömrü heba eder...

7 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Harika yazar!

Erdemir dedi ki...

Kafiye düzeni çok güzel.. Paragraflar pek belli olmamış

devenin_bale_papucu dedi ki...

@şanslı ,çok kibarsın...ya ben hayatta şiirden anlamam..sadece içinde peygamberimizin adı geçen şiirlerde ağlarım başka da bildiğim yok zaten:)

@Erdemir çok hoş gelmişsin:) ayrıca paragraf ne oluyo ki? :)) aklıma geleni parmaklarım yazdı ben de düz yazıya benzemediği için şiir dedim buna:) yorum için sağolasın

ŞANSLI dedi ki...

Canım ben bu kadarını bile toparlıyamıyorum.Sen biraz daha uğraşsan güzel şeyler çıkartırsın bence!
Sevgiler...

mit dedi ki...

İlk şiir için hiç fena değil ;)

mehmetadin dedi ki...

:):)DBP süpersin..
Ayrıca kandilinizi kutlarım blog kardeşim :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@ŞANSLI teekürederim..çok şükr ki şiir yazmak gibi bi beklentim yok benimkisi öylesine akla gelen mısralar..Yoksa çok güzel şiir yazan blogcular var:)

@mit ,tşk ederim efen güzel görüşünüz için

@mehmetadin,senin gibi güzel bi şairden bunu duymak güzel blog kardeşim:)

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...