Ana içeriğe atla

Bence Komik



  Bir adamın evinde yangın çıkmış;dalmış içeri bebeği kurtarmış, dalmış hanımı kurtarmış,yangın artmasına rağmen dalmış köpeği çıkarmış.Dalmış boş çıkmış ,tekrar içeri dalmış boş çıkmış.Etraftakiler hayretle izliyor,kurtarılacak bişey yok ama herif devamlı içeriye dalıyor;saçlar kaşlar yanmış,yüz simsiyah,gözler kıpkırmızı...Bakmışlar,adam kontrolden çıkmış durumda;tam içeri dalarken yakalamışlar:''Ağabey,içeride ne yapıyorsun?''demişler.Adam:''Kayınvalideyi çeviriyorum.'' demiş

Yorumlar

The İbrahim Ortach dedi ki…
ben ce de güzel ama kayınvalideler neden sevilmez anlamıyorum. bir bilene sormalı.
devenin_bale_papucu dedi ki…
Bence seviliyorlar yoksa insanlar böyle fıkraları onlar için yazmazlar şaka kaldırabiliyorlar demekki:) herşeye iyi yönünden bakmak :P
bi dost dedi ki…
başlığın çok komik lan ben ona çok güldüm:D şımarık çocuklar gibi, bence komik hıh falan:P
ramazan dedi ki…
benimki,beni çok sevdiğini söyler.sürekli dua eder.başkasını bilemem.
? dedi ki…
çok güldüm yaaa:)) kaynana mevzusu olmayan yer varmı.aslında bilseler senin annen sana nasılsa benim annem banada öyle.her birey karşı tarafın annesini kendi annesi konumuna soksa böyle espirili fıkralar olmazdı sanırım.D.B.P gülmeye ihtiyaç duydugum bir anda ilaç gibi geldi bu yazın :)
devenin_bale_papucu dedi ki…
yılın @bidost'u başka türkü bu zeki blogcuların dikkatini çekemrzdim:D

@ramazan hocam sizi sevmeyen birinin olacağını sanmıyorum ki:)

@?,gülmenize sevindim...ya böyle fıkralar olsun nolcak kötümü:)aayrıca biz lazlarla ilgilide binlerce fıkra var biz bozuluyomuyuz:P hatta çoğu fıkrayı biz anlatıyoruz kendimizle ilgili...

@ŞANSLI sen çok yaşa emii:)
Erdemir dedi ki…
o kadar mı kötü :D
devenin_bale_papucu dedi ki…
yaw acıma moduna geçmeyin bu bi fıkra:) ben de dizilerdeki gibi yazının başına ''burda ismi geçen kişiler tamamen hayal ürünüdür''yazacam artık:D
Zeugma dedi ki…
:)))

Aslında erkekler kayınvalidesini sever genelde..İyi anlaşırlar..
Gelin-kaynana klasiği doğrudur ama..
Çevirme yaparken kendi de çevrilmiş haberi yok..
Çok komikti :)
Sevgiler...
SİHİRLİSEPET dedi ki…
ilahi D.B.P. hiç güleceğim yoktu yav :) neyse Allah herkese evirip çevirip pişirmek zorunda kalmayacağı kaynanalar nasip etsin :)
mit dedi ki…
Hehehehe :) Komik hakikaten de. Bi türkü vardı kayanalrla ilgili, o geldi aklıma benim de.

Kaynanayı ne yapmalı?
Kaynar kazana atmalı.
Yandım gelin dedikçe,
Altına odun atmalı...
zühre dedi ki…
seni ben candan tbrik ediyom . devamını diliyom devamlı okuyucunum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…