26 Eylül 2009 Cumartesi

Bence Komik



  Bir adamın evinde yangın çıkmış;dalmış içeri bebeği kurtarmış, dalmış hanımı kurtarmış,yangın artmasına rağmen dalmış köpeği çıkarmış.Dalmış boş çıkmış ,tekrar içeri dalmış boş çıkmış.Etraftakiler hayretle izliyor,kurtarılacak bişey yok ama herif devamlı içeriye dalıyor;saçlar kaşlar yanmış,yüz simsiyah,gözler kıpkırmızı...Bakmışlar,adam kontrolden çıkmış durumda;tam içeri dalarken yakalamışlar:''Ağabey,içeride ne yapıyorsun?''demişler.Adam:''Kayınvalideyi çeviriyorum.'' demiş

13 yorum:

The İbrahim Ortach dedi ki...

ben ce de güzel ama kayınvalideler neden sevilmez anlamıyorum. bir bilene sormalı.

devenin_bale_papucu dedi ki...

Bence seviliyorlar yoksa insanlar böyle fıkraları onlar için yazmazlar şaka kaldırabiliyorlar demekki:) herşeye iyi yönünden bakmak :P

bi dost dedi ki...

başlığın çok komik lan ben ona çok güldüm:D şımarık çocuklar gibi, bence komik hıh falan:P

ramazan dedi ki...

benimki,beni çok sevdiğini söyler.sürekli dua eder.başkasını bilemem.

? dedi ki...

çok güldüm yaaa:)) kaynana mevzusu olmayan yer varmı.aslında bilseler senin annen sana nasılsa benim annem banada öyle.her birey karşı tarafın annesini kendi annesi konumuna soksa böyle espirili fıkralar olmazdı sanırım.D.B.P gülmeye ihtiyaç duydugum bir anda ilaç gibi geldi bu yazın :)

ŞANSLI dedi ki...

Bencede!

devenin_bale_papucu dedi ki...

yılın @bidost'u başka türkü bu zeki blogcuların dikkatini çekemrzdim:D

@ramazan hocam sizi sevmeyen birinin olacağını sanmıyorum ki:)

@?,gülmenize sevindim...ya böyle fıkralar olsun nolcak kötümü:)aayrıca biz lazlarla ilgilide binlerce fıkra var biz bozuluyomuyuz:P hatta çoğu fıkrayı biz anlatıyoruz kendimizle ilgili...

@ŞANSLI sen çok yaşa emii:)

Erdemir dedi ki...

o kadar mı kötü :D

devenin_bale_papucu dedi ki...

yaw acıma moduna geçmeyin bu bi fıkra:) ben de dizilerdeki gibi yazının başına ''burda ismi geçen kişiler tamamen hayal ürünüdür''yazacam artık:D

Zeugma dedi ki...

:)))

Aslında erkekler kayınvalidesini sever genelde..İyi anlaşırlar..
Gelin-kaynana klasiği doğrudur ama..
Çevirme yaparken kendi de çevrilmiş haberi yok..
Çok komikti :)
Sevgiler...

SİHİRLİSEPET dedi ki...

ilahi D.B.P. hiç güleceğim yoktu yav :) neyse Allah herkese evirip çevirip pişirmek zorunda kalmayacağı kaynanalar nasip etsin :)

mit dedi ki...

Hehehehe :) Komik hakikaten de. Bi türkü vardı kayanalrla ilgili, o geldi aklıma benim de.

Kaynanayı ne yapmalı?
Kaynar kazana atmalı.
Yandım gelin dedikçe,
Altına odun atmalı...

zühre dedi ki...

seni ben candan tbrik ediyom . devamını diliyom devamlı okuyucunum

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...