13 Ağustos 2009 Perşembe

yazı öncesi haber verme:))

Burda yazılarını takip ettiğim sayın blog sahipleriyle ilgili kehanetlerde bulunacam ....dersem de inanmayın ama karar verdim bundan sonraki yazımda burdaki blog yazarlarıyla ilgili atıp tutacam (nasıl birileri oldukların)konusunda tahminlerde bulunacam:))Bakalım içlerinde hiç tutan olacak mı? kiiiii ben hiçççççççç sanmıyorum tutacağını:))yine de canım istedi eğlence olsun diye yazacam ben bunu:)
  şimdi biraz daha okuyacam blog yazılarını sonra gelecek yazım ..konsantrasyon meselesi:P
Share:

7 yorum:

İ.x.İ.r dedi ki...

Hadi bakalım rastgele:)

bi dost dedi ki...

ibraama özenme, o bi deli :D

devenin_bale_papucu dedi ki...

i.x.i.r güleriz hep beraber:)

okuyunca görecen ki kimseye özenmem ben yılın bi dostu:)

yesari dedi ki...

mahkemeye veririmmm seniii...

mit dedi ki...

Ben şimdiden çivili zopamı hazırlayayım :))

devenin_bale_papucu dedi ki...

gardınızı alın ben anlamamm:)))))
mahkeme mi dedinn ben de diyom beni bi titreme tuttu neyin nesidir bu:)) dimek yesari şantaj yapacakmış içime doğmuş:P

he hazırla yorgun savaşçı hatta tüm ketçap mayonez şişelerini de al yanına:))

Neşvünema bulmak.. dedi ki...

Güzel gören, güzel düşünür. Güzel düşünen, hayatından lezzet alır misalince hayırlı izlenimler diliyorum :))
Baki dua ve selam ile..