18 Ağustos 2009 Salı

mim soruları cevaplanacak ,karışmam:))

Bende kendimce mim sorusu hazırladım kısa ve öz cevaplar almayı bekleyecem..lameliflenecek(siz nasıl diyonuz buna mimlenmek mi:P) şahısları  da en başta belirteyim ki sonra görmedim hikayesi anlatmasın kimse:P ...Yesari , bi dost, askikubra, engelsizdünyam, i.x.i.r, ramazan ışık, yorgun savaşçı, muhaber işte kendisinden cevapların beklendiği zat-ı muhteremler..

Soru 1:En çok güldüğünüz olay
soru 2:En çok ağladığınız olay
soru 3:Komik duruma düştüğünüz bir an...
soru4:En sinirlendiğiniz an..(kesinlikle bu mimi gördüğnüz anı kabul etmiyorum ona göre:P)
soru cümlesi gibi görünmüyor olabilir ama bu dördüde kesinlikle sorudur:)

Not:Her soru 25 puandır  ona göre cevaplayın sınıfta kalmanızı hiç birimiz istemeyiz değil mi:P Hadi kolay gelsin:)
Share:

8 yorum:

İ.x.İ.r dedi ki...

Bişeyler yaptım ama nasıl oldu bilmiyorum hocam:/

devenin_bale_papucu dedi ki...

temem beğendim doğru cevapmalışsın eferim sana:) otur 85 verdim sana:) çok çabuk sinirlenen biri olduğun için kırdım biraz notunu:)

sihirlisepet dedi ki...

D.B.P bir ödülün var.bloğuma bekliyorum...

mit dedi ki...

Selamlar DBP. Bu aralar bir şeyler yazamayacak kadar yoğunum. O yüzden bu mimi yedeğe alıyorum şimdilik Neyse ki 36 sayfa değil :) müsait bir zamanımda yanıtlamaya çalışacağım. Kusuruma bakma...

mehmetadin dedi ki...

:):) güzel sorular biraz özel sanki :):)

devenin_bale_papucu dedi ki...

ben anlamam cevaplayacaksınız:))

ramazan dedi ki...

bu soruları burdan cevaplayacağız sanırım.yanlış yapıyorsam bağışlayın.
Soru 1:En çok güldüğünüz olay;Seçilebilecek bir gülmecem yok.Kahkahalı gülmelerim olmadı dersem yeridir.Küçük çocukların hal ve hereketleri beni mutlu eder,onları seyrederken gülerim.
soru 2:En çok ağladığınız olay;Dedemin vefaatı.
soru 3:Komik duruma düştüğünüz bir an...;Hayatımda hiç sigara içmediğim halde,öğretmen okulunda okul müdürüne elimde sigara ile yakalandım.(sigarayı arkadaşım geçici olarak tutmam için vermişti)
soru4:En sinirlendiğiniz an..;Tedaş il müdürünün odasında,haksız bir karara çok sinirlendim.(kesinlikle bu mimi gördüğnüz anı kabul etmiyorum ona göre:P)

bi dost dedi ki...

anam yeni gördüm bu yazıyı:S az daha sınıfta kalıyodum:)) tmm cevaplarız ayıp ettin:)