26 Ağustos 2009 Çarşamba

Huzur

     Herkes bırakıp gitse de beni yanlız bırakmayacağın için şükürler olsun Rabbim..yazılarım ,konuşmalarım kısıtlı kalsada bişeyleri anlatmamda ,gözümü kapatıp dua ettiğimde sen beni anladığın için şükürler olsun Rabbim..Senin merhametini bilmenin huzurunu bana yaşattığın için şükürler olsun Rabbim...En sıkıntılı zamanımda bile senin varlığını içimde hissedebilmeyi bana nasip ettiğin için şükürler olsun Rabbim...Beni insan olarak yaratıp dünyana aldığın için şükürler olsun Rabbim...İmanı  bana nasip ettiğin için yarattığın şeyler adedince şükürler olsun Rabbim...Son nefesimde de imanımı korumayı nasip eyle Rabbim...Dualarımda kendim için istediğim tüm güzel şeylerin 2 mislini sana iman etmiş diğer müslüman kardeşlerimi de nasip eyle Rabbim...
Share:

3 yorum:

TheTurk dedi ki...

Amin!
Allah razı olsun..

bozbek dedi ki...

ne güzel bir dua...
Amin

ismi lazım değil:) dedi ki...

amin