Ana içeriğe atla

Hani benim ikizim:)

    Gayet sıradan yaşayan ama içinde fırtınalar kopan,asla bilerek kimseyi kırmayan( kırılmayı hakedecekleri konunun dışında tutuyorum:P),ailesi onun bir numarası olan onları hiçbirşeye değişmeyen,olabildiğince gamsız(dünyevi şeyler söz konusu olunca tabi)olan ve belki de bunun sayesinde sürekli mutsuz olmaktansa ara sıra mutsuz olan,bir dönem sadece yabancı müzik dinlemiş ama sonradan dini muziklere de merak salmış gerektiğinde de adam gibi yapılmış muzikleri dinlemekten kaçmayan,hayatta önemli olan şeylerin listesini asla aklından çıkarmayan,doğal olan herşeyin yanında olan riyakarlığın başdüşmanı görevini üslenen,genelde (ki gayet çok geneli kasdediyorum)neşeli olan ama ağlaması gereken yerde de gözyaşlarını saklamayı başaramayan;çabuk arkadaş edinen ama dost bulmaya sıra gelince bir çok kişiye iyi dost olmuş ama kendisi gerçek anlamda dostunu bulamamış,denizi uzaktan görse bile tüm günü güzel geçecek kadar çok seven,bunalımdan çabuk çıkabilen,bir tebessümle dünyası değişen,saygılı olmaya özen gösteren ve aynını karşıdan da bekleyen, kurallara bağlı hediyeleşmeyi sevmeyen ama hayatın farklı dönemlerinde süpriz yapan ve yapılmasını seven,sürekli tekrarlanan hatalardan çok sıkılan ;gördüğü  tersliklerden ders çıkarmasını bilen,sürekli olumsuz konuşulmasından olumsuz telkinler verilmesinden nefret eden, kınadığı bir şeyin bir gün başına geleceğini bilen,şu an ne yapıyorsa ne düşünüyorsa gelecekte bu durumun hayatını etkileyeceğini bilen,gece oturmayı düşünmeyi müzik dinlemeyi çok seven,kavga etmeyen kavga ortamı olduğunda sessizce sıvışmayıı gayet iyi beceren:);kendini üzen şeyleri zamana bırakan,genelde tüm olaylardan gülecek bişeyler bulabilen,akrabalarını özleyen ama onları fazlaca ziyaret edemeyen:);en büyük hayali dünyanın güzel yerlerini gezmek olan,dünyanın öbür ucunda açlık çeken ya da eziyette olan kişiler için canı yanan;Niye yaratıldığını sorgulayacağına, madem yaratıldım ne yapabilirimi anlamaya çalışan;dinlemeyi seven,eee tabiki sevdiği biri olunca konuşmayıı da çok seven:));kendini ilgilendirmeyen konularda kafa bile yormayan, hatta uzaktan bile ilgilenmeyen:);insanları guruplara ayırmayan sadece ''insanlar ve insan olmayanlar'' diye ayıran:));ne olursa olsun insanlığı(tüm insaları tek tek demiyorum:P)seven;taze fındık ve ızgaranın her çeşidini çok seven;meraklı ve tembel olan;başkalarını da kırmadan kendi gibi olan birini tanıyor musunuz:))dicektim...Eğer tanıyorsanız ikizimi buldum demektir:))
    Sevgiyle ve sağlıcakla kalın güzel dünyanın güzel insanları...

Yorumlar

Dilek dedi ki…
Kaldımı böyleleri bilemiyorum..Allah yardımcın olsun:)))
devenin_bale_papucu dedi ki…
@Dilek, olmaz mı vardır tabi şunun surasında 6milyar insan yaşıyoruz şu alemde vardır tabi bunlar gibisi:)
mit dedi ki…
Bana oldukça yakınsınız efendim :) Hem de birçok konuda... Eğer burada yazdıklarında samimiysen kafa olarak tamamen olmasa da neredeyse aynıyız (o ne demekse? :)) Çok ilginç...

Yalnız ben hala yabancı müzik dinlemeye devam ediyorum, dini müzikle pek aram yoktur. Gözyaşlarımı çok fena tutarım, tutmak için elimden geleni yaparım hatta. Zayıflığımı kimselere göstermem çünkü, kahrolası aslan burcu damarım işte :)

Ve denizzzz... Konya'da askerlik yaptım ve her gece nöbette denizin sesini duyduğumu hayal eder, denizin kokusunu alabilmek için her rüzgarda nefesimi içime çekerdim. Denizsiz olmazzzz...

Böyle işte. İkiz miyiz yoksa? O_o'
İ.x.İ.r dedi ki…
Konuşmayı sevemedim bir türlü bu yüzden sanırım bunalımdan çabuk çıkamamam..
Böyle biri olmak için bi fıfın ekmek yemem lazım:/
devenin_bale_papucu dedi ki…
@mit..
1-yazdığım tüm yazılarımda samimiyim sizler gibi:)
2-Dini müzil dinlemiyorsunuz ama Eşref Ziya,SamiYusuf,MEhmet Emin Ay,ve Yusuf İslamı bir kere olsun dinlemeni tasiye ederim..
3-İkiz miyiz bilmem :)) belki ayrı yumurta ikizleri olabiliriz:))Benzemeyen yanlarımızı hesaba katarak böyle bir sonuca varılabilir ama zaten burçlarımızda uymuyormuş yaw:))
Sağlıcakla kalınız bi zahmet:))
devenin_bale_papucu dedi ki…
@İ.x.İ.r ,bunalımdan çıkmak için başkalarıyla konuşmana gerek yok kendinle barışık olman yeterli..sorunlarını ne kadar çok insanla konuşursan ne hikmetse sorun o kadar yayılıyo...
Zeugma dedi ki…
Tıpkısının aynısını bulman biraz zor bence :))
Ama bu yazdıklarının 10 da 8'lik bir kısmıyla tıpkı bensin :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…