30 Ağustos 2009 Pazar

Günaydın Dünya...

   Birazdan güneş doğacak ben de bekliyorum doğuşunu izlemek için...sahurdan sonra uyuyamadım...uzunca bi mesaj yazdım ve msn deki tüm arkadaşlarıma kopyaladım :)msn açtıklarında hoş bir süpriz bekliyor hepsini...
   Ben farkettim ki burda içimdeki manevi yönü ağır basan D.B.P yazıyor...gündelik hayatımda çok gülen neşeli biri olmama rağmen ne hikmetse buraya oturunca(msn hariç)pek bi ciddi biri oluyorum bu çok hoşuma gidiyor..(en azından susmuş oluyorum:P)
  Fazla bişey yazmayacam ama şunu söylemek istiyorum ,insanlara süprizler yapın onları sevindirin mutlu edin, bu çok güzel bir duygu..Kendin için yaşa kendini sev önce kendine değer ver v.b insanı daha çok enaniyete götrecek şeylere çok da fazla kulak asmayın , bence insan mutlu ettiği sürece mutlu oluyor bunun tersini savunabilirsiniz ama bu sefer umursamayacam:))Mutlu ettiğiniz insanın gözlerine bakın ve mutluluğu görün...İşte öyle (güp)güzel insanlar...Rabbim kalbinizden SEVGİSİNİ ve Peygamber SEVDASINI azaltmasın...SEvginin hasıyla kalın...

9 yorum:

siyah kelebek dedi ki...

ne güzel kalbin sevgiyle doluki bunu etrafına verebiliyosun ne mutlu sana :)

İ.x.İ.r dedi ki...

Ben de güneşi doğurdum bu gün:)

Her şey ne kadar sakin oluyor..

ŞANSLI dedi ki...

Amiiiiin!!!

devenin_bale_papucu dedi ki...

yorumlar için teşekkürederim hanımlar:) sağolun varolun

mit dedi ki...

Dün ben de güneşi doğurdum. Ama öğle güneşini :) Tek tatil günüm pazar ne yapayım? Öğlene kadar danalarrrr gibi uyumuşum :)

Bu da hadisim:
Abdestli yatıp Allahü teâlâyı anarak uyuyan, uyanana kadar namazda sayılır. Bir melek onun için ibadet eder. Uyandığı zaman yine Allahü teâlâyı anarsa, o melek, bu kulun affı için Allah’a dua eder. [İbn-i Hibban]

devenin_bale_papucu dedi ki...

Bİ cumartesi gecesi ders çalışıp biraz geç bi saatte uyumuştum sabah(!)içeriden misafir bi teyzenin sesi geliyordu ben de kendi kendime ''sabahın bu saatinde neden geldiki bu teyze''diyordum..kalkıp saate baktığımda^1:30 olduğunu görmüştüm...ama bu ik ve tektir:P hiç sevmem uykuyu:)))Yorum için ve özellikle hadis için teşekkürler yorgun savaşçı @mit :) Sağlıkla huzurla kal...

sihirlisepet dedi ki...

amin cnm.yazılarını zevkle okuyorum.günümüzde insanların hastalığı yalnızca kendini sevmek ve kendini memnun etmek.çoğu değerlerimizi maalesef kaybettik.iyiden iyiye dejenere olduk.Allah hepimize hidayet versin.sağımızı solumuzu görmek nasip etsin.amin.sende sağlıcakal kal güp(güzel)insan :-)

sihirlisepet dedi ki...

pardon canım ya güpgüzel i yanlış yazmışım.(güp)güzel insan yazmalıydım :-) tekrar sağlıcakla kal...

devenin_bale_papucu dedi ki...

@sihirlisepet tüm bunlar yabancıların yazdığı kişisel gelişim kitaplarından bulaştı bize:)Kendini sev önce kendini düşün,sen mutluysan herşey güzeldir,en iyi sen ol en çok sen kazan en rahat sen yaşa...hep kendine çalış mutlu olursun diyor o malum kitaplar(biliyorum çünkü ben de çok okudum onlardan:D)ama şunu unutmayalım biz kendini dşünen değil ,son nefesinde bile Ümmetini düşünen Peygamberi'in ümmetiyiz...Kendini seve seve kendini beğenmişin biri oluyor insan(nacizane fikrim bu)sakın YANLIŞ anlaşılmasın insan kendiyle barışık olmalı bunu ben de biliyorum...neyse sustum:) sevgiyle kal ...

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...