4 Ağustos 2009 Salı

Ey nefsim!!

Ben de nefsimi taşlıyorum bir türlü istekleri bitmeyen nefsim...Dünya için herşeyini zayi eden, zamanı bile hoyratça harcayan nefsime bir filistinli'nin zalimleri taşladığı  gibi nefretle taşlıyorum :( Tüm doğruları bildiğim halde bildiklerimin yarısını bile yapmadığım için ,taşlıyorum nefsimi...Bilmenin kurtuluşa yetmediğini bildiğim halde işime gelince bildiklerimi icraate geçirdiğim için ,taşlıyorum nefsimi..Kendi zaaflarımla acizliğimle meşgul olmam gerekirken sürekli başkalarının hatalarından dolayı şikayet ettiğim için ,taşlıyorum nefsimi..Bunca nimet için de bile ''sıkılıyorum''kelimesini kullanmaktan utanmadığım için ,taşlıyorum nefsimi...Hatalarımda pişman olduğum halde devam ettiğim hatalar yüzünden,taşlıyorum nefsimi...Bir de az laf çok tefekkür yerine az tefekkür çok laf için nefsimi binlerce kez taşlıyorum...

5 yorum:

EVOLET dedi ki...

:(( ben de.

ELİF..den dedi ki...

Nefs herşeyi ister biz ona ayak uydururken yakalarız kendimizi,onun bize ayak uydurmasını saglamak yerine...

İ.x.İ.r dedi ki...

kul, nefsini adeta döve döve çirkin arzulardan kurtulma yoluna girermiş:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürederim güzel insanlar...

mehmetadin dedi ki...

Allah'ım bize kendimizi bulmayı ilham et, kalbimizi,gözümüzü, niyetlermizi nefsimizin şerrinden koru..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...