20 Ağustos 2009 Perşembe

bidostun isteğini yerine getirmenin rahatlığı:))

YILIN BİDOST U 100 CÜMLEYLE KENDİMİ TANITMAMI İSTEMİŞTİ 3 GÜNDE ANCA 99 OLDU :)SIKILMADAN OKUYANLARA ŞİMDİDEN HELAL OLSUN BEEEE:))
1-Sakin  ama neşeliyim
2-Ara sıra saçmalamayı severim
3-İnançlarıma laf ettirmem...
4-Kırmızı severim ama giymem
5-okumayı severim
6-Hayatımla ilgili hiç şikayetim olmadı
7-Yapamadıklarımla ilgili üzüntülerim oldu
8-Gülmeyi severim
9-Aileden gelen bişey çok sulugözlüyüm
10-Hiç zengin olmadım olmayı da istemedim
11-Dünyayı dolaşmadan ölmek beni çok üzecek
12-Çoğu insanla anlaşacak konular bulurum
13-Beni tanıyıp da pişman olan olmamıştır
14-Hım hatırladım..gazeteci olmayı çok isterdim
15-Dedikodudan hoşlanmıyorum(kız kardeşimle olursa bi düşünürüm)
16-tırtıldan yalandan korktuğumdan daha çok korkarım
17-İbrahim Tatlısesten nefret ederim
18-Rock muziği severim(Türk-Anadolu)
19-Yerinde konuşamayan densizleri sevmiyorum
20-Muhalefet olmayı severim:P
21-Fıkra anlatmaya ve dinlemeye bayılırım
22-Akrep burçlarından korkarım balık burçlarından kaçarım:)
23-Şiirden anlamam
24-Hiç romantik biri olamadım..çiçekten böcekten anlamadım hiç
25-Dağınık biriyim
26-Yanımda üzgün birini görmeye dayanamıyorum
27-ortaokulda pısırığın tekiydim
28-Sinemayı severim
29-hayvanları uzaktan severim
30-Denizin ortasında çığlık atmak isterdim
31-Beni deniz tutar:)
32-Herşeyden korkarım
33-Çok çabuk sıkılırım
34-Ölümü çok düşünürüm en çokta ölümden korkarım
35-Peygamberi rüyamda görmeyi çok isterdim
36-kendimi dinlemeyi seviyorum
37-Dünyada başıma gelen en güzel şey ailem
38-çok kuzenim olması çok eğlenceli
39-İyiki karadenizli doğmuşum:)
40-şehit olmayı çok isterim
41-polisiye dizileri(yabancı) izlemeyi tercih ederim
42-köy hayatını seviyorum
43-gece oturmayı
44-değişik insanları tanımayı severim
45-Belgesel izlemeye bayılırım(ki ayılmam sabahı bulur),
46-Sıcaktan hoşlanmam
47-Sıkboğaz edilmekten nefret ederim
48-fazla ilgiden ve fazla ilgisizlikten nefret ederim
49-kurbağa sesine uyuz oluruum(100 ü tamamlayacam diye azdan saçmalamaya başladım bile:P)
50-Erkeklerin ağlamasına dayanamam
51-Çocukların ağlamasına da dayanamam
52-Rüzgarlı havada denizi izlemeyi çok severim..dalgaların sesi çok hoş..imkanım olsa da okyonus yanında bir evim olsa:)
53-Tefekkür hayatın olmazsa olmazıdır..
54-Efendi ve hanfendileri ayrı bi severim:)
55-Çok ağır insanlardan çok çabuk sıkılırım dıştan belli etmesem de içten bir oooof çekerim karşıki dağlar yıkılır:)
56-İyiyi ya da kötüyü zamana havale ederim o gösterir gerçek yüzünü
57-Bazen hayattan sıkılıyorum sonra ölümü hatırlayıp kendime geliyorum
58-kara sinekten nefret ederim sivri sinek ısırır gider ama kara sinek insanı deli eder vır vır vır
59-Lisede erkek arkadaşlardan biri bana 59 derdi
60-İnsanları izlemeyi severim..şükretmek için güzel bir yol
61-Lise de Dj bir arkadaş sayesinde bir dönem Ferdi Tayfur dinlemiştim''Mor güllerin kokusuna yattım gönül uykusuna'':P
62-Müslüm Gürses'in kamera şakası olduğunu düşünüyorum
63-Telefon sesinden nefret ediyorum(ev telefonu tabiki:)
64-Akrabalarımla birlikte olmayı seviyorum(bazen kalabalaıktan kafam şişsede)
65-Dedemin eski evini çok severdim gidip bahçesinde oturmak bile huzur verirdi(depremde yıkıldı:S dedem de yok artık zaten)
66-Bazen(bak bazen diyorum sırıtma)saf numarası yapmayı çok seviyorum..Böylelikle gerçekten saf olduğum anlaşılmıyo:P
67-Uyanıklık adına karşısındaki insanları ezenleri hiç anlamayacam kendilerini ne sanıyorlar..
68-Kibirlilerin kibirleriyle boğulmalarını isterdim
69-Tanıdığın her güzel insan için Allaha şükretmişimdir..
70-''İyiki varsın''lafı en sevdiğim laftır..
71-İnsanların içini okuyabiliyorum böyle bi kabiliyetim var:p:P
72-Mazhar Alanson'u seviyorum ama nedenini hala bulamadım
73-Annemi çok sevmeme rağmen ona bunu söyleyemiyorum'' :( ''
74-En sevdiğim arkadaşımı kaybettim...hep korkardım böyle bişeyden ve başıma geldi çok acı bişey:(
75-Bahçeden meyve ve sebze toplamak çok hoşuma gider ..uff heleki meyvee
76-Hayatımda bir kere bile olsa darda olan birine derman olmak için görevlendirilmeyi çok isterim..
77-Milli piyangonun (hiç almadım) bana çıkmasını ve parayı her isteyene verip bitirmeyi isterdim..para adamı bozar derler ama bnimki hayal :)
78-Rafet El Roman'a gıcık oluyorum ama şarkılarını dinlemekten hiç sıkılmam:)
79-Afrikalılara ok üzülüyorum hayattan şikayet ettiğim zaman kndimi onların yerinde düşünüp sesimi kesiyorum..
80-Farklı insanları tanıma merakım var
81-Tembelim kendime çok kızıyorum çokkkk
82-Tüm olaylardan gülecek bişey çıkarıyorum bunun için de kendime kızıyorum
88-Babamın dünyayla ilgili şeyleri kendine bu kadar dert etmesine üzülüyorum
89-Hayatımı seviyorum ve bundan sonra tersine dönüp başıma kötü şeylerin gelmesinden de fazlaca tırsıyorum
90-İstediğim zaman kötü olmayı deniyorum yapamıyorum gıcık oluyorum bu duruma
91-Cem Yılmaz'a çok gülerim Beyaz'ı da çok severim:)
92-Kahvaltı yapmayı severim
93-Uykuyu hiç sevmem
94-Çizgi film kahramanı olmak gzel olurdu
95-Acaba daha ne kadar saçmalabilirim merak ettim
96-Hep gezsem hep gezsem
97-Hafızam balıkları aratmıyor...
98-Yazı yazmayı seviyorum ama kabiliyetim yok
99-Blogla tanıştığıma çok mutlu oldum...ben 99 da bırakırım yazmayı, yoruldum çünkü:P
Share:

15 yorum:

mit dedi ki...

İyi ki yazı yazma kabiliyetin yok, yoksa kim bilir daha neler yazardın :) Bence oldukça iyisin DBP. Kalemine sağlık. Bi de madem çok seviyosun, iyi ki varsın. Sevgiyle kal...

sihirlisepet dedi ki...

D.B.P hiç sıkılmadan okudum.çok hoşuma gitti.Tembelim demişsin ama yok cnm sen tembel falan değilsin.öyle olsan bu kadar şeyi yazamazdın :-)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@mit sağol varol sevindirik oldum:) okumanıza çok sevindim aslında yazarken 99 maddeyide okuyanın çıkacağını sanmıyordum...çok sevindim okunmuş olmasına..sizde iyiki varsınız her biriniz bir tebessüm oldunuz hayatımda...

@sihirlisepet inan bana tembelim rezil bi tembelim ben:))) okuduğun için tşk ederim...sağolasın cnm

İ.x.İ.r dedi ki...

d.b.p bana da bir reçete yazsana..mutlu olmanın yolları diye:'(

devenin_bale_papucu dedi ki...

herşeyi kafaya takan biriysen sadece bu huyunu değişmen mutluluğa yaklaşmana yardımcı oalbilir cnm..benim ne haddime mutluluk reçetesi vermek ..gerçek mutluluğun dünyada varolup olmadığı bile belli değil ki zaten...Sağlıcakla kal ve huzurla kal inşaallah..

sihirli eller dedi ki...

hepsini okudum.çok eğlenceli geldi.ama anneye sevgi her zaman söylenmeli bence.
bu arada çok memnu oldum eğlenceli bir blog.

devenin_bale_papucu dedi ki...

teşekkürederim uğradığınız için ...sağolun varolun:)

bi dost dedi ki...

höy löy löy! asrın debepesi, sağol gız! :D şimdii, gelelim yorumlara..

16. tırtıl çok sevimli değil mi ama? :D :D

24. ayy aynen aynen, ot geldim saman gidicem:P

38. kesinlikle öyle, Allah hepsindenrazı ola:)

59. sebep? niye 59 diyolar be 46 olsa anlıcam:P

70. benim de.. abim dediydi bi defa, nası sevindiydim :D

92-93. kahvaltıyı sevmem, uyku canımın canı ciğerimin köşesidir:D

tekrar sağol cevapladğın için, ama nedir bu muhalefet merakın 1 madde daha eklesen olmuyo muydu hıh:P

devenin_bale_papucu dedi ki...

yılın @bidost'u yaw onun nesi sevimli ıyyyyyyy

romantizm katılmamış ruhuma bu bir eksiklik mi bilmem belki de iyi bişeiydir:)


çok kuzen çok gülmek demek:)

sırf ona kızayım diye 59 diyordu delüydü çünkü 46 diyemezdi çnkü ben çok hanfendü bi öğrenciydim:P

iyi ki varsın ..hayatta bi işe yarıyorsun gibi bişey benim için:))

99,114,63,6666,571,1 gibi sayılara takıntım var:) o sayıların bi üstüne geçemiyom(sen nasılsa bu rakamları tanımışsındır şimdi)

sevgiler yılınbi dostu...

bi dost dedi ki...

vayy:) tanıdık tanıdık:)

Quaresma7 dedi ki...

Bu nedir? Nasıl erinmez ki insan?:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@Quaresma7 ne nedir? ayrıca tüm yazıyı bana tekrar okutmasana :) yine nerde bi eksiğimi yakaladın yanlış kelimemi yazmışım :)hangi maddedeydi bi zahmet deseydin yaa Allah Allahhhhh:)

Quaresma7 dedi ki...

Yok est. öyle yanlış kelimedir bilmem nedir. Bunu yazarken nasıl erinmediğini şaşırdım.:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

yazmamı @bidost istediği için...ayrıca 3 günde yazınca zor olmuyo:))

bahar gelsin dedi ki...

iyi ki varsın :))
hangimiz sevmeyiz bunu:))