Ana içeriğe atla

Beni okuyan var mı hu huuu:)

   Yazılarımı devamlı okuyan kaç kişi var bilmiyorum (bir kaçını biliyorum sürekli yorumlaırndan dolayı)yuksek müsadelerinizle benim bir önerim var:) ,korkmayın uzun vadeli bir öneri değil bu hatta biraz geç kalmış bir öneri..11 ayın Sultanı içerisinde herkes yazdığı postların sonuna not ekleyim 1 hadis yazsa nasıl olur?Her birimiz bir hadis yazsak akşama kadar en az 10 hadis de okumuş oluruz(diğerlerinin yazdığı hadisleride okumaktan bahsediyorum)Önerim zor değil ezberinizde hadise gerek yok molla googleden de araştırabilirsiniz:)Benden önermesi inşaallah sizden de uygulaması..Sağlıkla ve sevginin en hasıyla kalın (güp)güzel insanlar....

Yorumlar

bahar gelsin dedi ki…
gülümsemek sadakadır. manasında bir h.ş. vardı di mi büyük türk bilges google sormadım ama :)))
bi dost dedi ki…
çok güzel fikir ama lanlı lunlu yazdığım için ve bunların altına hadis yazmam ironik olacağı için ben sadece okumakla yetinicem sanırım :S
Güven dedi ki…
Elbette okuyan var senin güzel yazılarını.Hep takip ediorum.:)))))))
devenin_bale_papucu dedi ki…
yorumlar için teşekkürederim...@bahar gelsin evet öyle bir hadis var...
Yılın@bidostu her yazında geçmiyor o kelimeler bn biliyorum:)

@Güven ,şaşırdımm yazılarımı okumana...ama çok tşk ederim
uYusUK PasA dedi ki…
güzel fikirrrr..hemen bi hadis ve yazı bulayım ramazana dair
Erdemir dedi ki…
Yorum yazma fırsatım olmuyor ama. Genellikle yazılarını okuyorum :)
ELİF..den dedi ki…
Canım biraz yorum yazma özürlüyüm ama genelde seni okumaya calışıyorum...
Bu fikir iyi aslında uygulamaya gecırmek gerek...
İnşallahla başlayalım degılmı
devenin_bale_papucu dedi ki…
Ya ben bu başlığı Hadis yazma konusuna dikkat çekmek için yazmıştım ama süpriz şekilde benim yazılarımı okuyor olan kişileride öğrenmiş oldum:)sevndim tabiki de...Hadis yazma konusunu da dikkate alırsak çok daha sevinecem..Sevginin en hasıyla kalın...
ŞANSLI dedi ki…
İyi fikir canım!
Sevgiler...
siyah kelebek dedi ki…
ya sana yemin ederim aklıma geldi ama nedendir bilmem bir türlü yapamadım..Bende ramazana özel bir kaç yazı yazmaya çalışıyorum bundan sonra önerini dikkate alıcam canım saol cesaret verdin bana :))
TheTurk dedi ki…
'Hadis Meselesi' ile alakam yargı sürecinde olduğundan ben de bu konuda affını isteyeceğim DBP :)

http://ugurgul.blogspot.com/2009/08/hadis-meselesi.html
Quaresma7 dedi ki…
Ben yazmaktayım zaten. Daha fazlasını ister misin?:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
@Quaresma7 senin bloğu büyük zevkle okuyoruz Allah razı olsun..Belirtsemiydim Quaresma7 senin hadis yazmana gerek yok diye:)
Quaresma7 dedi ki…
est.Belirtmeye gerek yok yahu. Üzerime alınmamıştım zaten.:)
sihirlisepet dedi ki…
çok iyi fikir cnm.sağol...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…