26 Temmuz 2009 Pazar

Bu gün herkesi sevesim geldi

Ben yüreği büyük gölgesi küçük olan herkesi çok seviyorum...Ben D.B.P ,biraz salak biraz duygusal çoğu zaman da gamsız olan ben ,hayatıma girmiş olan bir kaç kişi dışında herkesi çok seviyorum iyi ya da kötü herkesii,benim bu hale gelmemi siz sağladınız herşeyi size borçluyum..ailemden sonra size borçluyum ruh halimin gelişimini..Dünyanın sahibi olacakmış gibi dünyaya sahip çıkanlar sizleri de çok seviyorum sayenizde dünyaya bağlı olmanın nelere yol açtığını görüyorum,kibirden burnu kaf dağına değecek sananlar sizleri de çok seviyorum insanın kendini yükseltmeye çalıştıkça nasılda yerin dibine yaklaştığını görüyorum sizlerle,hırs denen illetin köleleri sizleri de çok seviyorum hırsların hayatta yaşanacak şeyleri görmemizi nasılda imkansızlaştırdığını öğretiyorsunuz bana..

3 yorum:

bi dost dedi ki...

o 3 gruba dahil olmadığımı düşünüyorum ama ben de seni seviyorum:D

devenin_bale_papucu dedi ki...

ilk satırdaki yüreği büyük olanlardan olduğuna eminim çünkü senin:)) canımsın yılın @bi dost u:))

bi dost dedi ki...

yılın bidostu çok komik ya:)) çok sevdim!

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...