Ana içeriğe atla

Ukala Bulaşık

 SEVİYORUM AMA KİMİ ,EN TATLI BİRİSİNİ, NASIL ANLATSAM BİLMEM  ...işte devamını hatırlamıyorumm zaten gıcıklık olsun diye yazdımmm bu yazıma konu olacak kişi için:))
 Şimdi sevgili  SEN,seni ben bile anlayamadım kim nasıl anlasın... Bazen şaşıyorumm bi insan senin kadar dengesüzz olur:))her zaman derimmm (lütfen fazla üstüne alınan olmasın bu sözüme)80lilere özel bişey bu var sizde bi tuhaflık ben bunun için bir bilimsel çalışma  yaptıracam(yapacam demiyorum ben bilim adamı değilim)
Bi bakıyorsunuzsevgisinden gözlerinin içi gülüyor,sizinle konuşurken(ki bu hiç vazgeçilmez özelliği aileden kalıtal sanırım:P)gözleri doluyor ,bir bakıyorsunuz dünya umrumda değil tabiki siz de umrumda değilsiniz,bir bakıyorsunuz ukalaaa mı ukalaa,bazen neşesinden yerinde duramıyor bazense onu pcnin başından saatlerce alamıyorsunuz, herşeyi kendi bildiğini sanıyor mesela yeni bişey öğrenmişse onu 2-3 güne yalayıp yutar sonra başka konulara geçer yeni öğrenenlerede safinaz muamelesi yapar:))eee o zekiyaa sanki çok zeki olana hayat ayrımı muamele ediyo onu da anlamış değilim:))Aslında onun neyi sevip neyi sevmediğini de tam olarak anlamış değilim hem çok sıkılıyor hemde zaman ona yetmiyor herşeyi biran önce öğrenip çöpe atmayı seviyor(çöpe atmak geride bırakmak anlamında )işine gelmeyen hoşlanmadığı şeyleride üstünkörüde olsa biran önce bitirmeyi istiyor...v.b işte bn dedim dimi o bi seksenli(tuhaf bi neslin önde gideni:))))
 Onu herkese sorun(tanıdığı ya da ailesi ya da akrabası) inanın bana hepsi farklı şeyler söyleyecek hemfikir oldukları tek bişey olacak o da UKALA olması:)))))bunun için kellemi koyarım ortaya (derdim ama demicem)Ama o ukala değil ukalaların çakması:))ukala olarak anılmak hoşuna gidiyor onun :))
  Şimdi şunuda söylemeden geçemeyecem onun en belirgin özelliklerden biri de hiççç bir zaman parası yokkkkkkk,Ey güzel Allahım sen bu kuluna bir kere de olsa para yüzü göster yazıktır günahtır 4 yıl universite oku işe gir çalış ve parsızlıkla tanış olacak iş mi:))
  Sevgili SEN, seni çok seviyorummm(ruz) ukala mukala sen de insansın senin de canın var:))İyiki de varsınnnnn kazandibiiiii:)))

Yorumlar

Quaresma7 dedi ki…
Seviyorum ama kimi
En tatlı birini
Nasıl anlatsam bilmem
İLK HARFLERE BAKSANA.
değil mi?:)) 15 sene oldu bunları yazalı. Bu hafıza yeteneğim finallerde neden işe yaramıyor acaba:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
walla helal ben son kısmı bulamamıştım..bu hafızanın finallerde de işe yaradığını bundan 15 sene sonra göreceksin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…