19 Haziran 2009 Cuma

Sır Kapısı mı aralandı yoksaa:))

    Tarihi hatırlamıyorum ev süpürme işini yapmaktayım, baştan savma bi şekilde:))Tv sehpasının arkasında yerde bir kağıt gördüm ve ''amannn şimdi ne uğraşacam onu almak için ''dedim ve hışımla çekilecektim kiiiiii kafamı pencerenin açık olann kısmının ucuna bi çarptımm kafamda bırakın yıldızları gezegenleri bile uçurdum o an...kendime geldiğim zaman merak ettim o kağıdı. Nedir benim kafamı delecek kadar önemli olabilcek kağıt ki Allah bu cezayı verdi bana:)aldım o kağıdı ordan (ki bir takvim kağıdıydı o) ister inanın ister inanmayın takvim kağıdının arkasındaki yazının başlığı şuydu''KAĞIDA SAYGI'' neeeeee bismillah ben korkak bir insanın bu neeeeeeeee..Diyorki yazının sonunda (hatırladığım kadarıyla)''yerde gördüğünüz takvim kağıtlarını mumkunse basılmayacak yerlere alın, içlerinde ayet ya da hadis olabilir'' o günde sonra sizce ben bir daha takvim kağıtlarını gördüğüm yerde diplomamı görmüş gibi davranıyor muyumdur:))tabiki evet..
  Tv lerde bu tip şeyler oluyorya ben onları izlemiyorum bile  hadi canımmmm bunlarda insanın başına gelmez diyerekten ama galiba Sırkapısı bazen gereçekte olabiliyor:))Merak ediyorum sizlerinde başınıza bu tip şeyler geldimi hiç?Eğer geldiyse lütfen paylaşın ister burdan yazın ister bloğunuzda ben her şekilde okuyacağıma söz veriyorum :)

10 yorum:

Quaresma7 dedi ki...

Günlerden bir gün:) Gece saat 1 civarı. Sabah 9 da önemli bir dersin finaline gircem. Hazırlıklar tamamlanmış yatma vakti gelmiş. Yurtta kalıyorum o aralar 4 arkadaşla birlikte. 2si hazırlık okuyorlardı onlarda final filan olmadığından çekti gittiler. Bir arkadaş Bilg. Müh okumaktaydı o da arkadaşlarına ders çalışmaya gitti. Odada tek kaldım. Herneyse... Telefonun zilini sabah namazına kurmak için ayarladım, namaza kalkınca sınava kurcam, telefonun modeli eski 2-3 alarm bir arada kuramıyorum. Uykusu ağır olan bir insanım, hep arkadaşların yumrukları eşliğinde kalkabilirdim sabah namazına:D Dedim ki birşey olurda namaza kalkamassam bu sefer sabah sınavada kalkamam!!! (Aklımdan) 8 yaşımdan beri sabah namazına kalkıyorum herhalde o vakitlerde gözümü açarım dedim. Alarmı sabah sınava kurdum...

Gözümü açtığımda saat 9.40'tı. Namaza kalkamamış, eşek gibi çalıştığı sınavına da girememiş bir insandım o an...

Neden kalkamadığımın farkına varmam uzun sürmedi tabi. Sınava kalkamadığım için mi, yoksa sınavı sabah namazından önde tuttuğum için mi üzülmem gerektiğini düşünmedim bile o andan sonra...

Artık saatim sabah namazına kurulu. Her daim!

Bu yazıyı yazıpta üstüne şunları hatırlatmadan geçilir mi?

Sizi atlılar kovalayacak bile olsa sabah namazının iki rekat sünnetini terk etmeyin", [Ebu Davud]

"O, dünya ve içindekilerden daha hayırlıdır" buyrulmuştur.[Müslim, Tirmizi, İ.Ahmed]

Vitir ile sabah namazının sünneti bana farzdır. [İ.Ahmed, Taberani]

Dikkatinizi çekti mi? Bunların tamamı iki rekatlık sünnet içindir. Peki farzın değerini tahmin edebilecek olan var mı..?

KONHAF dedi ki...

Kağıda saygı çok önemli bir husus.. geçmiş olsun enterasan bir hâdise :)
İstanbulda teyze oğlum ve bi avukat abimle kadıköy adliyesinden çıktık taksiye bineceğiz.. ardarda iki taksi var ikiside son model abi şuna binelim dedim iki adım öndekini işaret ederek.. Osman abide ya nurullah ha o ha bu gel vaktimiz dar dedi.. bindik arabaya osman abi elinde ki belgeleri teyzeoğluna verdi aman dedi dikkat et önemli onlar.. teyzeoğluda abi şimdi bunu nurullaha versek nasıl olur diye benle dalga geçti( biraz unutkanımdırda:) ) amam aman dedi osman abi bi yerlerde unutur falan.. ne olsa beğenirsiniz;
1-Araba 50 metre gitmeden önce teklemeye başladı sonra bozuldu
2-Araba bozulunca biz indik tabi oradan hızla uzaklaştık. aaaa o da ne biraz önce benim unutkanımlığımla dalga geçen kuzen çantasını bozuk olan takside unutmuş:)
Nasıl dank etti ama ikisine de anlatamam.. Bende şaşırdım tabi ama sevindimde:)Sonra polisi aradık vs vs ama nafile.. Çantanın içinde nüfus cüzdanı telefon para vs benden başkası var teyzeoğlu dokunsan ağlayacak:) Aldıkları nefes burunlarından geldi... Neyseki 3,4 saat sonra taksi şoförü telefon açtı çantayı teslim aldık... Öyle ilginç komik bi olay geçmişti başımdan:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@Quaresma7 ,yorumun için sağolasın..seninle ilgili yorumumu blogunda zaten yazdım aynısı buradada geçerli:)

@KONHAF ,Allah başkalarında kınadığımız şeyleri er ya da geç başımıza veriyor bu bir gerçek..Senin unutkanlığını konu edenler bu olayın umarım neden başlarına geldiğini anlamışlardır:))ben bu tip ikazları çok seviyorum Allah bizi kendinize gelin diye uyarıyor tabii anlayana...Sağlıcakla kalınızzz..

Dolunay dedi ki...

benım basıma suan boyle bır sey geldımı hatırlamıyorum ama ınanırım boyle seylere.en son ıkı gun once ıcımden ya hıc sabah namazı kılmıyorum dıye gecırdım...senın dınle aran nasıldır bılemıycem ama ben acık bır bayanım ama namazı genel olarak kılmaya calısırım.ıste aklımdan boyle gecerken o gun bır sınek sabah ezanı okurken benı uyandırdı ısıraraktan :) kalktım namaz kıldım :)sevgılerımle

devenin_bale_papucu dedi ki...

@Solunay , teşekkürler paylaştığın için...
Şimdi aklıma geldi amcam evden ayetel kürsi okuyarak çıkarmış hiç aksatmadan..bir gn evden çıkarken unutmuş duayı okumayı ve o gün(kömür taşıyordu bir zamanlar kamyonla)burnuma kocaman bi kömür parçası düşmüş ve burnu kırılmış ...Belki bu bir kaza başka bi hikmeti vardır amcamın başına gelmesinin ama amcam o gnden sonra ( büyük ihtimalle korkudan:)) bir daha hiç unutmamış dua okuyarak evden çıkmayı...

devenin_bale_papucu dedi ki...

Allah beniim iyiliğimi versin emiii Dolunay dicektimmmmmm nolacak benim bu yanlış yazmalarımmmmmmmmm:)))

Kaldırım çocukları dedi ki...

diploma ve takvim yaprağı benzetmene cok güldüm ama =) Allah hayrını versin...

devenin_bale_papucu dedi ki...

diploma o an aklıma geldi :))

Ebru dedi ki...

Bu da sır kapısı sayılır mı bilmem.

Pilav yapıyordum. Kavurduktan sonra suyunu koydum. Altını kıstım. Pişerken eşim geldi. Acele teyzemize gitmemiz gerekiyormuş. Evden çıktık, tabi pilav pişmeye devam ediyor. Yaklaşık 5-6 saat sonra geldik eve. Ben kapıdan girerken hatırladım ki, ocak yanıyor pilav da üstünde. Eyvah dedim. Ama baktım pilav daha yeni pişmiş. ne ev ne pilav yanmış :)
Anladım ki, adımlar dualı atılırsa, eve girerken çıkarken edilen dualar hakikaten koruyor.

devenin_bale_papucu dedi ki...

6 saatte pişmiş pilavın tadı nasıldı ve bnce bu da sır kapısı 6 saatte yanmayan pilavvvvv :)
Paylaşım için sağolun

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...