1 Haziran 2009 Pazartesi

sevgi de ne yeniyor mu

  Ne yazsam ne yazsam diye düşüne dururken:)) radyodaki şarkı kulağıma takıldı güzide şarkıcı(!)şöyle diyor şarkısında''eğer beni deli gibi seveceksen'' hangii normal insan birinin onu deli gibi sevmesini ister eğer bu yazıyı pkuyanlardan biri deli gibi sevilmek istiyorsa bunu bana bi zahhhmet açıklasın..bir kere deliler sever mi sevselerde sevdiklerini hatırlarlar mı hatırlasalar bile delinin sevmesi ona bişey katar mı ya da karşı tarafa bişey katarmı ..bu konunun saçmalardan seçme bölümüydü şimdi sıra GİRİŞte..
 Sevgi şartlara mı bağlıdır farz-ı misal hani evlenecek bayanlar veeee anneleri damat adayı ararken ''işi iyi olsun maaşı yüksek olsun,aaaa illaki universite mezunu olsun,araba bu devirde şart tabi, evi de olsun kira kapılarında srünmesin gül gibi kızım gibi beklentileri varyaa,şimdii bu meziyetlere ve mala sahip olan kişiyi sevmeye hazır bi kalp mi var bu kızın içinde..herşey tamam artık sevebilirim ohhhh ne güzel..Ya walla dünyanın çivisi çıkmış da kimsenin bundan haberi yok sevgiler bile şarta şurta bağlı artık sonra gelip herkes SEVGİ şöyle kutsaldır SEVGİ şöyle önemlidir SEVGİsiz olmaz hiç bişey naraları atıyoya ...ya SEVGİ bakırköyde yatıyo delirttik sevgiyii o da artık nçin var olduğunu bilemez hale geldii,sanırım onun için bizim güzide şarkıcımız(kim olduğunu bilmediğim için güzide diyorum)onu deli gibisevecek birini arıyor gerçekten onu sevecek birini arasa bulamayacağının farkında olacak kadar zeki biri...
  Hoş gerçek anlamda sevmek de nasıl oluyor onuda unutalı çok oldu ve ayrı bir yazı konusu(konferans konusu bile olabilir)ayrı bi konu..diyeceğim şu ki(tamamen alakasız bağlayacam benim sayfam olduğu için kurallara uyma zorunluluğum yok:))bizim(biz insanların)çizgisinden çıkarmadığımız ne kaldı bu dünyada..ya güveni yedik bitirdik,merhameti zaten hiçç hatırlamıyoruz ,para denen kölenin biz kölesi olduk,sevgiyi de binlerce parçaya bölüp yokettik ne kaldı elimizdeee(bundan da iyi arabesk şarkısı çıkarbence)

2 yorum:

ramazan dedi ki...

çok güzel.dilinize sağlık.
arabeskleşiyoruz git gide.binlerce yıllık kültür deryasını,ufak çıkarlar uğruna harcıyoruz.
haklısınız.

? dedi ki...

sanırım burdaki anlatılan deligi sevgi tanımlaması mecazi anlamda ferhat ile şirin aşkı,leyla ile mecnun,aslı ile kerem aşkı saymakla bitmez bunların aşkını hepimiz az çok biliriz.Aşk,bu dünyada bir insanın tadabileceği en muhteşem duygudur.fakat günümüzde ne sevgi nede aşk var.sadece sözlerini dinledigimiz şarkılardan ibaret :(

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...