Ana içeriğe atla

Kısa ve öz

''Birisi mescidin kapısından bakıp da,'Bir kişi hariç hepiniz cennete gireceksiniz'diye bağırsa,o tek kişi ben olurum diye korkarım.Tam tersi,'Biriniz dışında hepimiz Cehennemliksiniz'dese O kişi ben olabilirim ümidini beslerim.''
        Bunu söyleyen Hz. Ömer daha yaşarken Cennetle müjdelenen bir sahabe,dört halifeden 2.si,adaletiyle nam salmışş önder insan, Cehennemlik olmaktan korkarken biz hala benim kalbim temiz diye kendimizi kandırmaya devam edelim..Sen bizleri affet ve kalbimizi doğru yoldan ayırma ALLAHım!!

Yorumlar

Zeugma dedi ki…
Böyle bir gecede çok anlamlı olmuş bu yazı ve anlatılanlar..
Kimsenin kalbi doğduğu günkü kadar saf ve temiz kalamıyor gerçekten..
İnsanı zorla günaha sokanlar varken..
Allah affetsin hepsini..Ve bizi kötülerin şerrinden korusun..
Dolunay dedi ki…
çok guzel yazmıssın.ayrıca bılmedıgım bır sozdu.sozmu denır ona bılemıycem....
devenin_bale_papucu dedi ki…
@Zeugma ,aminn canım..evt kimsenin kalbi temiz kalamıyor ama amacımız bize emanet edilen saflığa yakın emanet edebilmek kalbimizi...

@dolunay, ben de dn akşam kitapta okudum bu yazıyı ve beynimden vurulmuşa döndüm sizinle paylaşmak istedim..sağolun var olun..
mit dedi ki…
Ne de güzel söylemiş Hazretleri... Ne de güzel yazmışsın DBP...
Sağolasın...
KONHAF dedi ki…
"Namaz kılmıyorum ama benim kalbim temiz" :) Ne kadar komik...
Onlara diyeceksin ki; Vay aslanım vay Allahla pazarlıkmı yapıyorsun sen?
Sadece kalpmi amel istemiyor mu Allah?
Ne kadar basite indirgedik herşeyi..
Suyunu çıkardık oyuncak sandık bu Din-i Mübini..
Islah et Allahım..
devenin_bale_papucu dedi ki…
benim kalbim pis çünkü kirli kanla muhatap oluyor:)
Ey güzel Allahım doğru iman edenlerden eyle bizi ve riyadan uzak eyle ...Amin
@KONHAF, sağolasın
GÖK-TÜRK dedi ki…
O büyükler ki cennetle muştulandıkları halde değişmemişler.Biz olsak amaan nasıl olsa cennetliğiz diye koyveririz kendimizi...
Pabuc dedi ki…
Yaşantımıza ve davranışlarımıza bakılırsa biz şu an bile Cennetlik gibi davranıyoruz hadsizce :(

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…