Ana içeriğe atla

Kötü Biri miyim doktor? :))

  Hani biz hiç yalan söylemeyiz yaa biz en iyi insanız ya ,hep başkaları kötüdür herşey bize karşı gibidir:)) yok yok tamam bu derin mevzulara girmeyecem zaten konu ağır olunca beni aşar ben kısa ve öz konular da yazabiliyorum anca:))Aklıma geldiği için şimdi şurda paylaşmak istediğim şu:
  En yakın arkadaşınıza yalan söyler misiniz?Dostunuza mesela hiç yalan söylemezsiniz değil mi ?Ben söylüyorum işte kötüyüm ben kötüyüm:)) Ben dostlarıma gerçek düşüncelerimi her zaman söyleyemiyorum yaptıkları saçmalıkları hayatta söyleyemiyorum kırılacaklar diye sesimi bile çıkarmadığım gibi tebessüm ederek'' haklısın canım'' da diyorumm ,kötüyüm bennnnnn:)) Şunu anladım ki tartıştığınız zaman ki hele de bi çok çok kızdıysanız arkadaşınıza tüm gerçekler bir biri aklınıza gelir, mesela''o aslında mutevazi değildir, o aslında cömert de değildir, O aslında insanlara çoğu zaman haksızlık da ediyordur ama srekli başkalarını suçluyordur...v.b işte bir çok şeyi bir çok arkadaşınız için siz de sıralaya bilirsiniz)ama siz bu gerçekleri asla onun yüzüne söylemezsiniz (pardon benden bahsediyorduk değil mi:D)O kızgınlıık anında tüm gerçekleri karşısına geçip söylemek istersiniz deeeee tabiki yine yapamazsınız (yani yapamam:D)yapmayı istersiniz tabi dürüst olmak adına yapsanız belki de daha iyi olur ama gel gör ki iş icraata gelince size kal gelir ...
  İşte itiraf ettim ohh be ,ben dürüst değilim gerçekleri her zaman söyleyemiyorum,bazen başkalarından örnek veriyorum arkadaşlarıma belki yaptıklarının yanlışlığını anlarlar diye ama ..yok yok kötüyüm ben kötüyüm:))cesur olamadım hiç bir zaman pısırıktım zaten çocukkende :)
  Siz dostlarınıza  gerçekten dürüst olabiliyor musunuz?
  Ya da benimki hastalık mı tedavisi mümkün mü :))

Yorumlar

mit dedi ki…
Yalnız olmadığımı bilmek güzel bi duyguymuş :)
devenin_bale_papucu dedi ki…
:)) yalnızz değilizzz hiç birimiz:)
KONHAF dedi ki…
Güzel bir hastalık:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
hastalığımı sevmeli miyim yani:) öyle mi diyorsun
allımorlu dedi ki…
aslında bu biraz arkadaşlığın boyutuyla ilgili bir şey olamaz mı?
ben şahsen,haklısın diye tasdiklemem,sessiz kalırım,sessizliğimden zaten yorumumu anlarlar.bana fikrimi soruyorsa,samimiyetimiz ölçüsünde konuşurum.
yesari dedi ki…
doğru yapıyorsun...ben hepsini söylediğim için yok artık onlardan...siz nası diyorsunuz "arkedaşşş" mi:))
Elif..den dedi ki…
Canım sen iyilikleri yüreginde bütünleştiren birisin...
Kötülük,kötü düşünen insanların yüregınde...
devenin_bale_papucu dedi ki…
@yesari ,he canım heeeee:)
@Elif...den, sağolasın kişi karşısındakini de kendi gibi bilirmiş:) bu da senin de yüreği kocaman biri olduğunu gösteriyor..sağlıcakla kalın varolun
İbrahim Ortaç dedi ki…
bazı doğruların en azından içini boşaltman gerekebilir. az tahrif edilmiş doğru zararsızdır. hani az rendelenmiş peynir gibi makarna üstüne sosla birlikte iyi gider. herkese pat diye doğruyu söylersen bakarsın ki o arkadaş senin yalan söylemen için can atıyormuş. acı gerçeği söylediğin doğru ile öğrenmişsin.. felsefe yapmadığı düşünüyorum öyleyse yarım(1/2im) yalan söylüyor:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
Ben bazen gerçekleri söyleyip insanları kırmak yerine yalancıklar söyleyip mutlu olmalarını görmeyi seçiyorum:)demiştim yaa ben zaten çokcukken pısırıktım cesur değildim bu özelliğimi dostlarıma karşı davranışlarımda bazen hortlatıyorum:)
yorum için teşekkürler @İbrahim Ortac nam-ı diğer ipraam :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…