Ana içeriğe atla

''BENCE''

Necip Fazıl Kısakürek,  Tolstoy,  Barış Manço, Dursun Ali Erzincanlı, Bülent Akyürek, Ahmet Şerif İzgören,
Senai Demirci, Fatih Kısaparmak, Uğur ışılak, Cem Karaca,  Mustafa islamoğlu, Rafet el Roman, Erhan Güleryüz,  Kıraç, Eşref Ziya, Münib Engin Noyan, Bülent Arınç, Şeyh Şamil, Recep Yazıcıoğlu, Ahmet El Acemi,
Can Yücel, Bedirhan Gökçe,İkbal Gürpınar, İsmail Kılıçarslan, Tarık Tufan, Selahattin Yusuf, Hanzala, Mehmet Akif Ersoy,Kadir Çöpdemir, Zara,Muhammed Bozdağ, Hasan Kaçan, Sami Yusuf,Ahmet Yenilmez, Yusuf İslam,Hayrettin Karaman,Ali Ulvi Kurucu,Muhammed Esed,Coşkun Aral,Hakan Şükür,Hasan Celal Güzel, Muhsin Yazıcıoğlu, Sagopa Kajmer,İsrail Katliamında ölürken şehadet getiren O polis(adını bilmediğim ama görüntüsü hafızama işlenmiş olan ),Murat Göğebakan,..... devam edecek

Yorumlar

KONHAF dedi ki…
Çok güzel:) "Bence" lerini tebrik ederim.. Beğenmediğim taktir etmediğim isim yok...
devenin_bale_papucu dedi ki…
:)) aklıma geldikçe yazıyorum ,hayatımızda çk fazla isim oluyor ama hepsinin değeri aynı olmuyor değil mi?
yorum için tşk
KONHAF dedi ki…
Kesinlikle tabi herkesin yeri değeri farklı.. Şu yazdığın isimlere bakıyorum sanki ben yazmışım gibi bu ne benzerlik hepsi benimsediğim taktir ettiğim müthiş isimler.. Aynı pınardan mı besleniyoruz falan diye sorasım geliyor ama burası kamuya açık bi alan:) Ali Ulvi Kurucu hatıratının 3. cildini yeni bitirdim ne güzel insanlar var şu dünyada... Meksika sınırı üçlüsünüde peşpeşe yazmışsın üçününde maşallahı var:) Bu çok güzel bi yazı mim konusu olabilir.. Bende yazmayı düşünüyorum buna benzer bi "bence" dizisi izninle:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
ne demek sormanıza bile gerek yok @KONHAF, asıl güzel olan bizim gibi düşünen insnaların artık programlar yapıyor olması :) onları izlerken gelecekten umit duyuyorum kim ne derse desin bunca kötülük içinde de bir çok güzel insan yetişiyor ve inş da sayıları gün geçtikçe artıyor..yazdıklarımın sayısı artacak sürekli ekliyorum yenilerini sizde devam ettirirseniz çok da güzel olur
chyrkyn dedi ki…
bence;
hz.muhammed,annem,babam,fatih sultan mehmet,mehmet akif ersoy,abdülhamid,necip fazıl kısakürek,can yücel(üslübunu severim:)),hasan celal güzel,bülent arınç,yusuf islam,sami yusuf,ahmet özhan,m.luther king,muhammed ali,
ertuğrul sağlam,serdar arseven,m.ata özer,
devam eder...:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
Hz.MUHAMMED i bu listeye alamazdım O asla diğer insanlarla aynı sayfada yer almaz onun adının yanına başka bir ad yazmak bana yakışmaz(bilmem anlatabildimmi:))
Onun dışında futbolcu ismini görünce aklıma geldi bende favori futbolcumu yazayım :) Hasana Celal Güzeli de hatırlattığın için sağol:)
yorum için sağol yine bekleriz:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…