Ana içeriğe atla

Allah şaşırtmasın

  İnsan sinirlenmek istedikten sonra hiç konu zorluğu çekmez bu dünya da böylede güzel bi yanı var bu dünyanın:)
  Uyku tutmadığı bi gece TV de bi tekrar programa takıldım ve kal(dım)...Adamın biri 20 yıllık eşini terkedip başka bir kadınla yaşamaya başlamış,program bu konu etrafında geiyor.Aile bir studyo da Ahiret sualine tutuluyor:))Kadın eşinin eve dönmesini istiyor çocukları için..Adamın açıklaması ise ''ben artık seni istemiyorum,hayatımı yaşamak istiyorum(hayy senin hayatınaaaa)''
 Adama miras kalmış ve ondan sonra aile(!) parçalanmışmışmış..Ya aile hayatı bu kadar basit mi Allah aşkına''ben seni artık istemiyorum ve kendi hayatımı yaşamak istiyorum''Bi sor bakimm o kadın 20 yıl seni çok mu istiyordu:) zor günlerinde eşin varr sıkıntıları çekerken var ama biraz rahata erinceee ''ben senden sıkıldım''ohh ne alaa hepimiz öldükte cennetemi gittik her istediğimiz anında olacak hiç sıkıntı çekmeden..
  BEn şaşkınlık içinde tabi birde sinir küpü olmuş biçimde izlemeye devam ettim programı..sonunda adamın sevgilisinin gizli kamera görüntüleri yayınlandı''adamı parası için çektiğini yoksa beş para etmez biri olduğunu''felan söylüyordu görüntülerde(insanın bi ohhh çekesi geliyor ama başımıza ne geleceğini bilmediğimiz için susmak daha iyiydi)Sevgili olan kadın studyoyu terketti ve adam ondan sonra başladı konuşmaya''yok efendim ben pişmanım para beni şaşaırttı ben,biz önceden hiç sorunu olmayan gayet normal bi aileydik'ki hiç sorunu olmayan aile yok gibi yalanı burdan belli demekki aile değillermiş:) felan filan bir sürü şey saydı...
  Bu konunun neresinden başlayıp sinirleneceğimi şaşırdım:)Kadının o halde kalmasına mı, o adamın pişkin pişkin kendini savunmasına mı,maddi kazancı olmadığı için kadının onu geriye(hihi) kabulleneceğine mi,O şrfszn(sansürlü:)) hi bişey yokmuş gibi evine geri dönüp yaşayacak olmasına mı?????? bir türlü karar veremiyorum..
  Bu dünyanın düzeni bu sanırım, biz hiç bir zaman insanlığın ne olduğunu tam olarak anlayamayacaz,hep bu embesiller olacak hayatta ,kötüler olacak yakınlarımızda ve akıllılar duyarlı insanlar hep az gibi görünecek...Allah insan gibi insanlara güç kuvvet sağlık versin ki asimile olmasınlar kötülük çarkının içindeki bu guruplar içinde..
  Aminnnnnnnnnn!!
Not:Para adamı bozmuyor zaten bozuk olan bünye parayı görünce su yüzüne çıkıyor kanısındayım

Yorumlar

Quaresma7 dedi ki…
Bu yazıya denk gelmem güzel oldu. Bir Amin de benden olsun.

İletişim için mail adresi bulamadım, ondan dolayı buraya yazayım.

http://islambuyukleri.blogspot.com/2009/05/blogda-ne-olsun-ne-olmasn.html

İlgilenmeniz Dileğiyle. . .

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…