19 Nisan 2009 Pazar

önyargım başucumda

önyargılar konusunda bi hayli zengin biriydim bir zamanlar:)) ama Allah her seferinde bu ayıbımı yüzüme vuruyordu aklım başıma gelsin diye:)) yine böyle önyargılarımı başımın üstüne almış otobüse binmiştim belediye otobüsünde konserve misali sıkışık vaziyette eve gidiyordum..bi turist oturmuştu önümdeki koltukta ben de ayakta ona bakarak''bu yabancılara hiç güven olmaz Allah bilir ne niyetle ülkemize gelmiştir''düşündüm ama düşüncem nokta bulmadan turist ayağa kalktı ve onca kişinin içinde bana yer verdi oturmam için...o ana iki şey geldi aklıma ya beni duydu(içsesimle telepati olayı:))ya da çok dikkatlimi(acıklımı)bakmıştım yüzüne:) bildiğim bi gerçek var ki yüzüm kızardı düşüncem suratıma şamar gibi indi:) şimdi tüm turistler kardeşimmdir bacımdır:))

Hiç yorum yok:

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...