Ana içeriğe atla

Hayat seviyorum be seni:)


bu resmi gördüğüm an aklıma bi kişi geldii(saçı başı dağınıklığıyla meşhur hayatımda bi çocuk oldu sadece) ve biranda kendi çocukluğuma geri döndüm..bir insanın başına gelen en güzel şey çocukluk sanırım(tmm aşık olmak ve çocuk sahibi olmakta vardır ama ilk çocukluk)dünyaaa umrunuzda olmuyo tek düşündüğünüz kardeşlerinizle olan kavgalarınız ve yarın ne oynayacağınız oluyo(ne güzel yaaa stres yok telaş yok )ya da ya da ya da komşunun eriğini nasıl çalacağınızla ilgili planlar oluyor aklınızda(köyde büyümüş biri olarak bunun ne kadar güzel bişey olduğunu size tarif edemem-eriği dalından koparıp yemek gibi bişey olabilir:)-)çamurdan kap kacak yapmayı bilir misiniz?onları bir heykeltraş edasıyla oluşturup kuzine sobasının fırınında pişirip hizmete hazır hale getirmek ne kadar güzel bişeydi..herkesin çocukluğu özeldir eminim..neydik ne olduk yaaa:))ne umuyorduk hayattan ne bulduk:))hiç bir zaman hayatla tartışmadım(bi dönem dışında)hayatı kendinizden büyük görmediğiniz sürece sorun yok çünkü BEN VAR OLDUĞUM İÇİN HAYAT VAR,benim olmamam halinde hiç bir anlamı yok hayatın,bu hepimiz için böyle...

Yorumlar

bahar gelsin dedi ki…
hep suç bende değil beni yakıp yıkan bir nazar vardır
yanmışsam külümden yapılan bir hisar vardır senden ümit kesmem kalbinde merhamet adlı bir çınar vardır sevgili ey sevgili...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…