15 Ekim 2012 Pazartesi

Fotoğraf Salatası

Fotoğraflar içinde öylesine seçilip salata şeklinde sunulan bir post oldu bu.İç dünyamda bu şekilde karışık olduğu için ortaya karışık bir post çıktı ...
Bahçemiz.Binamızda yaşayanların eseridir bu görüntü :)


Davetli olduğum bir çay molasından

Pabuç'un yazlık mekanı

İlk defa gördüm ilk defa yedim.Adı hünnap mış

Amca balık salamura yapıyor

En sevdiğim mekanlardan biri

Nostalji yaptım..15 yıllık kitabım

Hüzün

Yeşillikler içinde dikenler de oluyor!
Deprem görmüş binalar aynen bu şekilde süslenip sunuluyor yine yeniden :(

Baba ocağım


Dünyanın en tatlı yeğeni canım adaşım :)

Hangi cami hatırlamıyorum ama hoş bir cam

Benim halamlar ikiz.Hiç belli olmuyor değil mi ;)


Akşam Yalova görüntülerinden


6 yorum:

KAMİKAZE dedi ki...

Çok güzel post olmuş.Allah bağışlasın yeğenini.Demek ikiz halaların var ne güzel:)Allah sağlıklı ömür versin.Ben de en çok halamı severim.Tüm fotoğraflar çok güzel..

H Hüseyin İŞBAY dedi ki...

hünnap buraların meşhur meyvesidir.bende 3 sene önce tanıştım...bu arada post çok güzel olmuş...soğuyan havada biran olsun içimizi ısıttı...

Pabuc dedi ki...

@KAMİKAZE,
Teşekkürler canım..Yeğenim öyle tatlu ki tatluuu tatluuuu :)

/ H.Hüseyin İŞBAY,
ben de ilk defa tattım çok hoş bir meyve ...Hava soğumadı ki bu gün günlük güneşlikti :)

Profösör dedi ki...

En çok babaocağnı sevdim.. :)) Belki de baba oluşumuzdandır..

GÖK-TÜRK dedi ki...

Gerçekten güzel bir karışım olmuş :)Özellikle de o cami penceresi çok güzel bir çekim...

Sağlıcakla...

Pabuc dedi ki...

/Profösör,
:) Haklısınız hocam..Babalara sağlıklı huzurlu ömürler

/GÖK-TÜRK,
içlerinde kedi yok yine de beğendin yani iyi bari :)) Teşekkürler..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...