2 Ekim 2012 Salı

Değer Veriyorsam Kafaya Takmamalıyım Her Şeyi


Of neden sevdiğim, değer verdiğim insanların bazı kelime/cümle ve davranışlarını bu derece kafaya takıyorum..Hiç kız(a)madığım insanların, sonradan hiç hatırlamayacağım incir çekirdeğini bile doldurmayacak, o an için söylenmiş kelime/cümlelerini unutmayı öğrenmeliyim..Kafaya takıp ,üzülmemeliyim.Şimdi bunu söylüyorum ama iş uygulamaya sıra gelince yürek hiç söylenmemiş sayıyor kendime yaptığım nasihatlerimi...

Duruma uygun şarkı bulamadım, siz sağda gördüğünüz o iki güzel şarkıyı izleyin/dinleyin bir zahmet..



9 yorum:

H Hüseyin İŞBAY dedi ki...

Bazen insan düşünüyor acaba söylediklerinden haberi var mi...veee o an onu unutmak söylediklerini hatirindan çıkarmak istiyor..ama neden diye düşünmeden edemiyor.

"Sadirdan satıra dökülenler"

Gelibolu17 dedi ki...

İlla dostun bir gülü yaralar beni demiş Pir Sultan Abdal, ne güzelde demiş...En çok sevdiklerimizden inciniriz,çünkü onların her söylediği önemlidir bizim için,Elalemden,dost saymadığımdan,sevmediğimden banane,ne derse desin umurum olmaz,ama sevdiğim birisi şaka yolluda olsa en ufak kırıcı bir söz etse çok umursarım....

Selamlar olsun

Gelibolu17 dedi ki...

Bu arada bayramda bana kart atman için sana adresimi yolluyacağım :)

kahve telvesi dedi ki...

Geçiyor, unutuyor insan.Unutmak istiyor ya da..Çünkü seven ve sevilen bulmak kolay değil, silip atmak da kolay olmamalı...

Anarschi dedi ki...

Hani aslında yaralayan kelimeler değildir, değer verdiğiniz, sevdiğiniz kişidir diye. Belki bu nedenden dolayıdır söylediği sözleri, cümleleri kafaya takmanız.

Anarschi dedi ki...

Aslında sizi yaralayan, düşündüren kelimeler değildir, o cümleyi kullanan değer verdiğiniz kişilerdir. Değer vermediğiniz kişilerin kullandığı cümleleri düşünmezsiniz çünkü.

Erdi Karadeniz dedi ki...

Hep öyle olur ya zaten, önemsemediğin biri kullansa o kelimeleri hiç önemsemezsin; kelimeleri bu denli önemli ve düşündürücü kılan sahipleri oluyor. Sevdiklerimize kızarız en çok demişti sanırım bir şair. Bunun gibi bir şey işte.

Pabuc dedi ki...

Ben yorumlardan bir post daha gireyim bloga..Zamanı gelmiş :)

Teşekkürler güzel yorumlarınız için heyhat :)

sessizgemi dedi ki...

Bizi üzen şey o kelimeler cümleler değil bence.. Sevdiğimiz değer verdiğimiz birinden öyle şeyler duymak yaralar bizi..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...