3 Ağustos 2012 Cuma

Cıvıldaşmalarım!


Aşkta güzellik çirkinlik kavramı da yok olmuştur !

 benliğimi biri karşısında yok saymakla denktir belki aklın aşk karşısında yok olması

Haddini bilene şeytan zarar veremez diye düşünüyorum

Hem Allah'ı analım hem de şeytana uyalım istiyorlar!...

Oruc tutmadığı halde oruçluları eleştirmeyi marifet sayanları da HİÇ anlamayacam.Madem beğenmiyorsun iyisini sen tut!

Colanında (özellikle Ramazanda) sofralarımızın vazgeçilmeziymiş gibi gösterilmesine karşıyım

Bankaların bile Ramazanı kullanıp reklam yapmalarına gıcık oluyorum

Herkes iyi olacak diye bir şey yok.Bu kadar iyiyle idare edeceğiz artık

Bazen düzeltmeye çalışmak için harcadığımız zamanı unutmaya harcamak gerekiyor !

Hayat hep süprizlerle dolu ama keşke değmeyecek sürprizleri süslü kutularda sunmasa bize!



Share:

9 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

Düzeltmek yeniden yapmaktan çok daha zordur her zaman...

Volkan DENİZ dedi ki...

Aşkta kavram olduğunu da nereden çıkardın??

Pabuc dedi ki...

Onun için bazen düzeltmek için zaman harcamamak lazım diyorum ben de...

Kavramların yok olduğu vurgulanmıştı o cümlede..

Volkan DENİZ dedi ki...

açıklamalarınız için ayrıca teşekkür etmeliyim sanırım :)
Bu yorumlardan sonra ya ben okuduğumdan bişey anlamıyorum yada demek istediklerimi diyemiyorum..

Haklısın tabii..

Pabuc dedi ki...

Bilemiyorum...Belki de aynı şeye bakıp farklı düşünüyoruz bu da bir ihtimal ..ama dedim ya bilemiyorum.

GÖK-TÜRK dedi ki...

Güzel potpori olmuş :)))

Pabuc dedi ki...

Potpori iyiymiş :)

kahve telvesi dedi ki...

Aşk kalmış mı..?? vurgular can alıcı..

Pabuc dedi ki...

Aşk zaten var mıydı onu da tartışabiliriz ama şükür ki sevgi hep vardı var olmaya da devam edecek inş