6 Mart 2012 Salı

Kış Manzaraları





Share:

7 yorum:

Burcu dedi ki...

ilk fotoğrafa bayıldım..bi çok şey hissettim..

Lô - Lâ dedi ki...

ne guzel kareler bunlar boyle ..
tuhafdir ki, icimi isitti .. : )

Volkan DENİZ dedi ki...

Evet yorumcu arkadaşa katılıyorum. Kar var ama fotoğraflar ısıtan türden. Sempatik ve sıcaklar.. :)

Pabuç dedi ki...

ÇÜnkü sıcak evinizde bakıyorsunuz resimlere :)))

Yorumlarınız için tşkler

Volkan DENİZ dedi ki...

Gerçekten bu yorumu sen mi yazdın :)
Sıcak yerden bakınca her şey sıcak görünüyor.. Eyvallah o zaman ne diyim :)
Şaka yapmıştım falan demeyesin sakın.. :)

Pabuç dedi ki...

Ben yazdım kötü ama gerçek:)ŞAka değil sadece kötü bir espri işte..Sen dersin ya nasıl istersen öyle davranın diye benimki de o hesap ama kötü hesap;)

Volkan DENİZ dedi ki...

Tamam durum anlaşıldı.. Saygılar.. :)