Ana içeriğe atla

SİZDEN DUALARINIZI BEKLİYORUM/Z !!


  İSTER UMURSAMAYIN... İSTER SAÇMA BULUN... İSTER ÇOCUKÇA BULUN.. AMA ÖNCE DİNLEYİN OLUR MU ;)  BİR YAZI DİZİSİ (Kİ TV DİZİLERİNE BENZEMİYOR BU) BAŞLATACAM BLOĞUMDA...VE BU YAZI DİZİSİ HER CUMA YENİLENECEK...İSİMLER DEĞİŞECEK AMA POST AYNI KALACAK...BİR LİSTE YAPACAM VE O GÜN BU FAKİR (PABUÇ'UN ) BLOĞUNU HER TIKLAYAN KİŞİ O LİSTEDEKİLERE DUA EDECEK...ZOR MU? DEĞİL TABİKİ...DUA ETMEKTEN DAHA GÜZEL NE NE OLABİLİR Kİ...
  BEN BLOĞ YAZILARIMI TAKİP EDENLER VE TAKİP ETTİKLERİM ARASINDA SEÇECEM LİSTEDİKİ DOSTLARI AMA İSTEYEN ''SIKINTI DA OLDUĞUNU BİLDİĞİ DOSTLARINI''DA EKLEYEBİLİR LİSTEYE...
  DUA HEM ALLAH'A YAKIN OLMA DURUMUDUR HEM DE BAŞKASI İÇİN BİR ADIM ATMAYA VESİLEDİR...2 DURUMDA KAZANCI HİÇ BİR ŞEYLE KIYASLANAMAZ...DUA RİYADAN EN UZAK OLDUĞUMUZ AN DEĞİL Mİ!!
  FİKİRLERİNİZİ ALMAK İSTİYORUM BU KONUDA...!!

Yorumlar

Tiryaki dedi ki…
ne güzel bir fikir!
mehtap dedi ki…
Tabii ki.. güzel fikir..
çooook güzel olur...
üryan dedi ki…
sen var yaa.

beni yine fethettin..
meknun dedi ki…
Boyle guzel bir etkinlik duzenlersen duacilarin arasinda ilk siralarda olurum arkadasim..
Allah razi olsun..
Selamlar
SİHİRLİSEPET dedi ki…
sevgili pabuç,öncelikle yazılarımı okuduğunu bilmek çok güzel.çok teşekkür ederim bunun için...şu yazdığım son post için inan ben de ne söyleyeceğimi bilemiyorum :)işte hayatım böyle garip ama gerçek öykülerle dolu deeermişim:) Allah başka kederler vermesin.bu arada fikrini çok beğendim.listeye benim adımı da yazarsan çok mutlu olurum...gerçekten duaya ihtiyacım var.takipteyim ;) sevgiler...
Anlayamazsin dedi ki…
selamun aleykum.

milli piyango toplari gibi haftalik cekilis yapacan herhal:))tabi bu isin sakasi:))

bence cok guzel bir fikir.hepimizin duaya ihtiyaci var.dua etmek icin illaki,buyuk bir yardim mi gormek gerekiyor,veya can ciger kuzu sarma misali SIKI bir arkadaslik mi gerekiyor?cok guzel olacak insALLAH.uc aylara girmeyede 2-3 kala bu guzel etkinligin,daha dogrusu dua seferberliginin cok cok daha guzel ve bereketli olacagini dusunuyorum:))

insALLAH hayirli olur diyorum ve hayirli gunler diliyorum:)
pabuç dedi ki…
@Tiryaki, @mehtap, @iki dirhem bi çekirdek çok çok teşekkür ederim desteğinizden dolayı ...ve

@üryan,
ben varya ben karşına çıkabilecek en deli insanım ;) Demedi deme ...

@meknun,
Allah razı olsun ..Hepimizin bir birimizin duasına ihtiyacı var şüphesiz...

@SİHİRLİSEPET,
tabiki yazılarını hiç atlamadan okuyorum baksana ana sayfadan izliyorum seni canım benim :) Dularımız karşılıklı olacak inşaAllah..

@Anlayamazsin,
evt haftalık çekiliş inşallah sana çıkarda bizi de görürsün artık ;) Ama sana da güvenilmez ki sen tüm parayı Filistine Çeçenistana gönderirsin ;) Canımsın ya delü...
Anlayamazsin dedi ki…
selamun aleykum:))

o konuda bencede bana guvenilmez.hemen yollarim.tek kurusuna bile dokunmam:)bizde para yollayamiyorsak,paradan daha degerli,ALLAH katinda daha makbul dualarimizi yollariz:))

hayirli aksamlar diliyorum:)gerci aksam olmadi ama:))
üryan dedi ki…
deli deliyi görünce çomağını saklarmış..
sen beni tanımalısın akıllım..
Profösör dedi ki…
Duamız daimdir.
şeyda nur dedi ki…
bende varım bu işte. kesinlikle çok hayırlı ve huzurlu bir iş.
pabuç dedi ki…
@üryan,
delü olduğun kadar cesursun sanırım ;)

@Profösör,
Allah razı olsun.. .

@şeyda nur,
inşaAllah...
Antipatik Yazar dedi ki…
Harika,
Muhteşem,
Mükemmel,
Süper,
İyi
;)
pabuç dedi ki…
Hoşgelin @Antipatik Yazar,
beğendin demek ..Neden şaşırmadım :)
Son yazımı oku ..lütfen ..kendini bulabilecen mi bakalım ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…