5 Mayıs 2010 Çarşamba

Nasıl Bir Meraksa Artık :)

  Bu aralar bi meraklıyım bi meraklıyım sormayın gitsin ;) Bakın yine eleştirileri göz önünde bulundurarak bir şey sormak istiyorum (tamamennn meraktan) kimin hangi şehirde olduğuna dair bir yazım  olmuştu (şurada) bir zamanlar..şimdi aynı soruyu tekrar etmek istiyorumm...http://kararli.blogspot.com'u kim hangi şehirden izliyor ...1 yıllık süre içerisinde az çok kimin hangi şehirden bloğumu izlediğini biliyorum...Program sağ olsun ;) 
  Mesela;Ankara'dan bloğumu ziyaret eden bir kaç kişiyi biliyorum,Trabzon'dan bir kişi , İzmir'den bir kişi , İstanbul'dan bir kaç kişi, Sakarya'dan bir kişi...Fakat İzmir,İzmit,Diyarbakır,Belçika ve diğer İstanbullu'lar Ankaralı'lar ve Antalyalı'lar merak konusu...Ciddi ciddi merak ediyorum...Nedenini merak edenler için söylüyeyim ,bloğumu bir gün içinde bir çok kere ziyaret eden (ki buna onlarca defa da diyebiliriz) arkadaşları merak etmeden yapamıyorum :)
  Baharın etkisinden midir bilinmez bir merak hali sardı Pabuç'u ;)

45 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Esselamü aleyküm...

Denizli'nin kızı seni izlemekte Pabuç :)

Sevgiler..

Newbahar dedi ki...

Bende Denizliliyim ama Ordudan izliyoruuuummm:))

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

bursa

mit dedi ki...

Günde 2-3 kez çat kapı blogunuza giren İzmirli ben oluyorum efendim. Yani o bir İzmirlinin dışındakiler de ben olabilirim. Saygılar :)

pabuç dedi ki...

@derkenar,
senin Denizli'den olduğunu tahmin etmiştim (ilk defa bi tahminim tuttu) :) Sevginin en samimisi de bizden sana ..

@Newbahar,
Evt Ordu da var bu aralar söylediğin iyi oldu :)

@iki dirhem bi çekirdek,
komşu :)

@mit,
biliyorum zaten o bahsettiğim bir İzmirli sendin :))) Bizden de saygılarrrr:)

Ervelenno dedi ki...

Batmanlıyım ama bir hayli olan Ankaralının içindeyim.

iLhan dedi ki...

Aha radara yakalandım! Sakarya'dan gelen ziyaretçi benim ama Sakarya'lı değilim, çok şükür :)

pabuç dedi ki...

@Ervelenno,
Ankaralı çok ziyaretçim var :) hoşgelmişsin..

@iLhan,
sakarya hım...memleketim Sakarya..

muhaber dedi ki...

ben de antalya'danım :) ama genelde rss'den okuduğum için başka antalyalılar da vardır kesin.

pabuç dedi ki...

@muhaber,
sizi biliyorum ben de dier Antalyalıları merak ettim ;)

bilge dedi ki...

Ben izmirden bilge izlemeye devam edeceğim sevgiler...

pabuç dedi ki...

@bilge,
teşekkürler hoşgelmişsin...

murat dedi ki...

ortakaradeniz, genelde tokat ,samsun değişebilir. sitenin müdavimlerindenim. papuc çok farklı konuları değinmen ve sitenin görsel olarak çizgi film animasyonlarına benzemesi ilgimi artırmasına sebeb , çocuk yanıma hitab ediyor herhalde...

pabuç dedi ki...

@murat,
Samsun olarak geçiyor blog girişlerin :) bunun dışında ''müdavim'' dediğine göre iyi bişeydi bu ..Fakat çizgi filme benzettiğin için bir alaymıydı iltifatmıydı ayırdedemedim ;) Onun için bir şey demiyorum :) Sağolasın...

murat dedi ki...

direk tanımadığım, samimi olmadığım insanlarla alay etmek gibi bir huyum yoktur. sadece ne gördüysem ve bu görsellik bende nasıl bir izlenim bırakmış onu söyledim. benim açımdan iltifat ama sen sitenin nasıl bir imaj vermesini istiyorsun, o senin bileceğin bir durum...

tozlu sandık dedi ki...

Ben de İZMİRRRRRR!!!!!!!

pabuç dedi ki...

@tozlu sandık,
İzmir, İstanbul ve Ankara ilk 3 de :)

ruhumun pusulası dedi ki...

Ben de güzel İzmir'den izliyorum... Sevgiler...

bad-ı esrar dedi ki...

ben balıkesirliyim ama istanbuldan takip ediyorum, yazın belki balıkesirden de takip etmeye başlarım:)ama belki.

Profösör dedi ki...

Dostluk sorumluluğu..

iLhan dedi ki...

Şu an nerede oturuyorsunuz peki? Klasik Sakaryalı'ya benzemiyorsunuz çünkü :)

pabuç dedi ki...

@ruhumun pusulası,
bu gün öğrendim ki tüm İzmir beni okuyormuş ;) Çok mutlu oldum çok ...

@bad-ı esrar,
inşaallah diyeyim :)

@Profösör,
Alah razı olsun..

@iLhan,
burda bir acımasızca yargılama mı sesdim Sakaryalı'lara karşı :) Yoksa ben mi yanlış anladım...Demek klasik Sakaryalı diye de bi tabir var...Bi açıklasanız nasıl oluyor :)

burcu dedi ki...

papucumun Trabzon takipçisii benimmm:)))

pabuç dedi ki...

@burcu (curcumm ),
biliyom canım benim :) İlk ve tek Trabzonlu izleyicim :)

gereksiz adam dedi ki...

resmen izleniyoruz yani...

pabuç dedi ki...

ne alaka!!

gereksiz adam dedi ki...

pöfff....

pabuç dedi ki...

iyi misin sen !! (soru olarak alma öylesine bi cümle işte)

gereksiz adam dedi ki...

resmen izleniyoruz yani den sonra iki nokta üst üste ve kapa parantez koymalıydım, şöyleki :) .. sanal dünya tabi, her şeye müsait..


iyiyim iyiyim sağol.. her neyse..

iLhan dedi ki...

Kesinlikle var :) Acımızca değil, tecrübeyle sabit. Ama tabiki bu şehirdeki herkes öyledir demiyorum, yanlış anlaşılmasın. Ekşisözlükte epey iyi açıklamışlardı bir ara adapazarı ya da sakarya başlığı altında.

pabuç dedi ki...

@iLhan,
mesela! ne gibiymiş Sakaryalılar merak ettim..ne fena insanlarmışız biz yaa..Bildiğim bi kötü özellik trafik de canavardır Sakaryalı şoförler..

cecil dedi ki...

gerek yok heralde benim şehir belirtmeme :)) toprağım benim .. her bulduğum fırsatta tıklıyorum ...

đerkenαя dedi ki...

Pabuç, başka bi yazındada belirtmiştik zaten memleketlerimizi unuttun heralde :) Nerden anladın Denizli'li olduğumu bakim? :)

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum.

memleketimi soylemesem?:)bu vahsi halimle nereli oldugumdan herkes anlar diye dusunuyorum:)

ankaraliyim,ama suan holladanin Amsterdam ilinde yasamaktayim:)ben baskent cocugu olsam gerek,dogustan bir baskent sevdasi dusmusum:))

saka bir yana.ben seni hergun izliyorum.devamli izleyicilerindenim.demekki sadece yurt icinde degil,unun yurt disina hoplamis:))

biz seni hep boyle sorularinla,her telden calmanla seviyoruz.farkinda misin?:))

pabuç dedi ki...

@Anlayamazsin,
Aleykumselam...öncelikle geçmiş olsun canım..Ben aslında ileti gönderecektim ama tembellikten geciktirdim yoksa aklımdaydı senin bu kayboluşun..

Senin nereli olduğunu biliyorum :) ee ne de olsa sen benim Delü kardeşimsin bilmem lazım :)

Allaha eanetsin canım...Her konuda Rabbim yardımcın olsun...

Antipatik Yazar dedi ki...

Papuç biliyorsundur muhakkak! İSTANBUL

pabuç dedi ki...

Bilmiyordum ..Bildirdin sağol:)

iLhan dedi ki...

Gerçekten farketmediniz mi? İşte bazıları: Her şeye dapdar bir kalıbın içinden bakmaları. Yobaz olmaları. Farklı olana tahammülleri olmamaları. Buna rağmen inanılmaz çelişkili durumları bünyelerinde barındırmaları. Başını kapatıp, diz civarı etek giyip(ya da transpran kıyafet ya da kot pantolon), yüze de ağır bir makyaj yapmak mesela. Tabi bu da "Adapazarı Kapalısı" gibi bir deyimin icat edilmesine vesile olmuştur.

pabuç dedi ki...

@iLhan,
bir şehrin insanlarını yobaz olarak sıfatlandırmanızı kınıyorum...Yorumda yazmış olduğunuz özelliklere nereye gitseniz raslayabilirsiniz...Nasıl olurda böyle şehrin tamamını içine alan genelleme yapabildiğiniz inanamıyorum...Etrafımızdaki bir kaç olumsuz iletişimle bi şehri itham etmek!!! Bana garip geldi...''Adapazarı Kapalıları'' diye bir deyim hiç duymadım fakat bilirim oranın kapalılarını haklılık payınız olabilir ama ben yine de genellemeye gitmekten kaçınırım...


Neyse ne diyelim...Umarım ekmeğini yediğiniz şehrin iyi insanlarıyla da karşılaşırsınız da bir daha genelleme yaparken bir kez daha düşünürsünüz...

Saygılar...

iLhan dedi ki...

Beni kınamanızı da ben kınıyorum. Çünkü ortada kınanacak bir şey yok.

Bunun böyle olduğunu gören, söyleyen sadece ben değilim ki! Buraya başka şehirlerden gelen üniversiteli gençliğe bir danışın isterseniz?

Birkaç tane olumsuz şey olduğunu nerden çıkardınız ayrıca? 1991 yılından beri bu şehirde oturuyorum ben. 19 sene boyunca insan karşılaşmayınca da "Yok ya böyle değildir, yok yok 19 sene de geçti ama yine de bu şekilde düşünmeyeyim" diyemiyor insan.

Her şehirde tabiki böyle bir şey yok. Burada kadın ya da erkek farketmez yolda yürürken size sert bir şekilde çarpıp üzerinize çıktığında özür dilemeyi bırakın, dönüp bakmıyor bile. Fakat hep eleştirilen her milletten olan İstanbul'da bir insan size yanlışlıkla dokunsa bile nasıl özür dileyeceğini şaşırıyor, mahcubiyetini yüzünden okuyorsunuz.

gereksiz adam dedi ki...

sakarya' nın böyle bir durumu olduğu doğrudur fakat İstanbul' da size biri çarpınca nasıl özür dileyeceğini şaşırıyor olması da ilginç.. ya ben ve benim bir çok arkadaşım pek ezik, pek korkak gözüktüğümüzden neredeyse tepemize çıkacaklar ama aldırmadan yoluna devam ediyorlar ya da işin içinde başka bir iş var...

pabuç dedi ki...

@gereksiz adam,
belki size çarpıp sonra da özr dilemeyen kişiler Sakaryalıdır...

gereksiz adam dedi ki...

ihtimal tabi, her memleketten olabilir...

..ayrıca ben böyle şehirsel tartışmaları pek sevmemekteyim. biz böyle ülkeyi bölgelere, bölgeleri illere, illeri ilçelere, onu mahallelere, sokaklara v.s. bölmeye pek meraklı bi milletiz... karşı mahallenin yolları kötü, insanları kötü v.s... toplamda bizim işte bu ülke, orası da ötesi de... varsa bi çarpıklık (ki çok var) ülke olarak değerlendirmek lazım..

sadece daha geçenlerde istanbul' da bi arkadaşım ''bu şehir çok beter, adam tepeme çıktı hiçbir şey yokmuş gibi devam etti yoluna'' dedi.. onun sohbetini yaptık uzun uzun... örnek bu olunca atlamak istedim.. yoksa dediğim gibi o şehir bu şehir bağlamaz beni...

Sıradan bir sazan dedi ki...

Ben sürekli gezmekteyim bu ara, seni okumaya Madrid'te başladım, İstanbul'da devam ettim, şimdi Ankara'da takipteyim... Muhtemel İzmir'den bağlanacağım haftaya ve bir kaç ay sonra başka bir gurbet elden... Sözün özü; her zaman her yerde takipteyim :) Sevgimle...

pabuç dedi ki...

@Sıradan bir sazan,
takip edilecek kadar samimi yazıyorsam ne mutlu bana ..sağolunuz..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...