Ana içeriğe atla

Herkes Arasın Bulsun Kendini, Ben uğraştım Siz de Uğraşın ;)



Hadi bakalım gözüm aydın...
Sevgili meknun ödül vermiş teşekkür ediyorum kendisine..
Şimdi bir kaç kuralı varmış ödülün...Tabi beni bilen bilir ne mimleri beklenildiği gibi cevaplarım ne de bana gelen ödülleri kimseye veririm ;) Bilirsiniz bana gelen ödül ben de kalır ..
Paylaşmayı sevmiyorum elimde değil ;)
Neyse düşman sevindirmeyelim (bak sen Pabuç ukalasına.... Neymiş gelen ödül kimseye gitmez bu blogda kalırmış felan dedirtmeyelim el aleme:P) Yine bana has bi şekilde göndereyim ödülü ...
Hoş benim ödül göndereceğim kişiler pek değişmiyor...
Onun için bir değişiklik yapalım benden ödül alacak kişiler yorumlarda adlarını yazsınlar ;)  Yormasınlar beni :)
Bu sefer ödülleri nasıl dağıtsam hangi kargoya versem derken bir şey geldi aklıma (burada kafasında ampul yanmış Pabuç karikatürü var düşünün)

Mesela ;
Yeni tanığım ama yıllardır tanıyor gibi hissettiğim,yorumlarına bayıldığım meleklerin annesi delü kardeşime veriyorum..

Bir yıldır yazılarını tebessümle takip ettiğim,yorumlarıyla kahkaha bile attığım dünyanın en korkak savaşçısına da veriyorum...

Sepetinde her daim süprizlerle dolaşan kırmızı başlıklı kıza da veriyorum kabul ederse ;)

Annesi ona ''Kızım sessiz ol , kız kısmısı çok konuşmaz '' dediği günden beri sürekli 
içinden konuşan kişiye de vermek istiyorum ödülü;) 

Asıl adını bir saftrik (yani ben ) yanlış yazdı diye curcu yapan o güzel insana da ödül verip
bir akrebi daha kendime dost edinmek istiyorum ;) 

Kendisiyle arkadaşlık kontratı imzaladığım ,şair ruhlu duygusal insan ,Tarkan sevmeyen arabeskçi ;) sana da ödülüm var almak ister misin ?

Her şeyin bir zekatı var gerçeğinden yola çıkarak düşünce ve duygularının zekatını da hayatı yorumlayarak 
kalemiyle vermeye çalışan insana da ödülüm gönderildi...

Güzel bloğuyla güzel yazılarıyla aramıza katılan güzel insan, konuşan nura da gönderildii...

Yüreği güzel diye hitap ettiğim ve buna da inandığım ,nickını doğru yazamadığım için kopi yaptığım güzel bayana da ödülüm var ;)

Sevdiği olmadan yıldızlara bile bakamayan (aslında ders çalışmaktan yıldızlara bakmaya fırsatı olmayan)
Sadık Yalsızuçanlar hayranı hanfendüüü fırsatınız olunca buyrun burdan alınız ödülünüzü;)

Yorumlarıyla bloğuma renk katan değerli büyüğüm Profösöre en güzel ödüller ...

Yeni izlemeye aldığım ve beğenerek yazılarını takip ettiğim Pusulalı blogger size de ödülüm var kabul ederseniz:)

İlk yazdığı yorumda adını görünce '' Bu da kim ola ki böyle enteresan bir isim yapmış kendisine'' dediğim kişi buyrun size de bloğuma hoş geldiniz diye ödül gönderiyorum ;)

Bir de pozitif yorumcu güzide insan İstanbul beyefendisi, sen de fırsat bulamadığın için okuyamadığın yazılarımı
fırsat bulduğun an tek tek okuyup yorumladığın için  ödüllendirildin tarafımdan ;) 

Bloğuna yorum bırakmaktan hiç çekinmediğim ve yazılarında samimi olduğuna inandığım kişilerden biri, hala anlamış değilim bu kadar kısa sürede bu kadar izleyicin nasıl oldu ama yine de sana da ödülüm var en samimisinden ;)

Bloğuma ziyaretlerini en sevdiğim insanlardan biri Ramazan hocam, yazılarımı okuyor olmanız bir onurdur...

Yazılarımı okuduğunu söyleyen (ama benim bunu yemediğim :P ) sayın örtmen bey yine sizi geçmeyelim ödülümüzü gönderelim ;)

Agresif nickini değiş dediğim zaman  anlamını bilmediğim nickler aldığı için pişman olduğum sayın blogger 
ödülünüz var efendim :)

Bu yazıyı okuyup okumayacağını bilmediğim (ki kuvvetle muhtemel okumayacak) olan internet kurdu 
sana görünüşte sanal ama aslında kalpten giden bir ödül gönderiyorum :) (acıklı oldu mu ;P)

Şimdi nerelerde olduğunu bilmediğim ama yorumlarına çok çok güldüğüm insan,Allah'ın su katılmamış yay'ı 
İster beğen ister beğenme sana da ödülüm var ;)

Şimdi dipten bir not: Allah rızası için bana ödül vermeyin bir daha...Bakın sonra böyle tek tek link atmak zorunda kalıyorum ne kadar zor oluyor biliyor musunuz;)

 

Yorumlar

Antipatik Yazar dedi ki…
Adımı göremediğime üzüldüm be papuç :)
Antipatik Yazar dedi ki…
Şaka şaka :) Buldum tabii!
Seviyorum/Seviyoruz seni!
ruhumun pusulası dedi ki…
Kabul ne demek başım üzerine efendim... teşekkür ederim çok mutlu oldum ve ismimi görünce çok şaşırdım aynı gün içinde 2. ödülüm oldu. Ayrıca ben de sizi tebrik ederim oldukça emek harcamışsınız daha çoook ödüller almanız dileği ile, sevgiler...
Profösör dedi ki…
Teşekkürler pabuca ve dostlarına..
hjhlp dedi ki…
Yazılarını okumuyorum... ama nedense, benden her bahseden yazıda bir teşekkür ediyorum... aslında o teşekkür eden benim asistanım ;)
Pabuc dedi ki…
@Antipatik Yazar,
Bir daha söyle :)))Alemsin ya...Pabuç da tüm dünyanın iyi kalpli insnalarını seviyor;)

@ruhumun pusulası,
öyle deme çabuk lafını geri al ..lütfenn..ben artık ödül istemiyom ;) ya yazması çok zor oluyo...öyle kısa kısa da yazamıyom olan gözüme oluyo :))

@Profösör,
Biz teşekkür ederiz efendim bizimle olduğunuz için..

@muhaber,
yok bu sefer sizsiniz sanırım ..demekki ara sıra da olsa okuyorsunuz anında yorum geldiğine göre ;)
Unknown dedi ki…
tam film yorumlarımı yazdım kaçıyordum gözüme ilişti pabuç ödülleri hemen alayım dedim
yani hepi topu bir sadık yalsızuçanlar hayranlığı özelliğm mi var pabuç aşkolsun:))
263 yayın yapmışım 37 tanesinde sadık y. etiketi var çok mu:)) napayım çok seviyorum yazarımı okumayı size de tavsiye ederim hatta sen de almıştın kitabı ne oldu belki yazdın ama ben kaçırdım şu okul bir kapansın büte de kalmayayım gece gündüz blog gezcem nasipse
epeydir ilgilenemediğim blog dünyasında beni de hatırlayan birinin olması gurur verici moral oldun bana teşekkür ederim
Sazan dedi ki…
Teşekkür ederim, çok çok çok mutlu oldum, bu ilk ödülüm benim, en çıtırından bi blog yazarı olarak enteresan isim yapmış olan ben, blogunuza hoş geldim efendim, hoş buldum... Sizi okumak bir zevk sevgili , eksik olmayınız, sevgiyle kalınız...
Erkan BAL dedi ki…
mahcup smiley....
Pabuc dedi ki…
@bahar gelsin-HANDAN GÜLER ,
hayırlısı bakalım..Seni aramızda görmek bizi mutlu eder..

@Erkan BAL,
Haklıyım dimi :)

@Sıradan Bir SAzan,
ben de mutlu olmana sevindim..Blog ailesi büyüyor bu iyi haber :)
Burcu dedi ki…
güne böyle bi yazıyla başlamak harika:)papucum nasıl mutlu oldum anlatamam:)çok teşekkürler..
bu listenin içine dahil olmak gerçekten çok güzel..
bu akrebin dostluk kapısı sonuna kadar açık sana papucum:)bunu duymak daha da bi sevindirdi beni:)

bu arada ben curcu'yu çok sevdim:))

dostlukla kal papucum:)
Yesari dedi ki…
teşekkür ederim..okudummm..hangi renk demiştin hatırlayamadığım için hepsini okudum üstelik:((((
đerkenαя dedi ki…
Esselamü aleyküm ve rahmetullah ve beraketullah..

Hayırlı günler olsun pabuç'um, ödül için seni tebrik ediyorum bizlerin isminide zikretmişsin varol :)

Ödül verme şekline bayılıyorum senin, bencede baya zahmetli olmalı :)) Ama okurken çok zevkli oluyor, senide, yazılarınıda, yorumlarınıda seviyorum :)

Kafasında sürekli ampüller yanan, şirin, samimi bir yay..

Baki sevgi ve saygılarımla...
üryan dedi ki…
yahu sadece Emrah'u uyuz oluyorum dedim ben sana..yoksa biliyorsun ; acıların kadınıyımmm :)))


çok teşekkür ederim.. de şimdi napıcaz bu ödülü yani alıp baş tacı etmek dışında, başka birşey yapmalı mıyız..

haa, bu arda ben cidden ödülümü kimseye varmem.. hele bunun bana SENNNNNN vermişsen aslaaaa:)
ramazan dedi ki…
İyi ki bugünlerde nete girebiliyorum da ıskalamadım yazıyı. yoksa mahcup olurdum.
O onur bana ait, sizin gibi bir blogdaşım var ne mutlu bana. Blogdaşlarımı ve sizin yazılarınızı severek okuyor ve bilgileniyorum.
Sevgiyle kalın.
Adsız dedi ki…
selamun aleykum,

canim arkadasim benim,cok tesekkur ediyorum.yalanciktanda olsa oraya beni deluu diye yazman bile yeter:))rabbim senin samimi arkadasliginin kiymetini bilecek bir insan eylesin beni amin.

kizlarimada hayirli bir anne eylesin.amin

odul ne bu arada,bir tepsi senin kendi narin ve kermeli(kerme bizim oralarda yara bere icinde anlamina geliyor)ellerinle actigin baklava mi yoksa:)))

rahmana emanet ol.hayirli gunler diliyorum.delirmeye devam:))
nadarû dedi ki…
hımm konuşan nur mu:)... konuşan ama ne dediği anlaşılamayan, kendi yazdığını kendi bile anlamayan...hatta ara sıra saçmalayan...derinlerde... derin derin düşüncelere dalan..daldığı yerden bi daha da çıkamayan... "birgaripgöçebe" deseydin hadi neyse;)

Sevgili Pabuç...Can Kardeşim..Güzel İnsan....yüreğimden yüreğine yürek dolusu teşekkürler....sağol..varol..
Sen hep buralarda ol e mi Güzel İnsan...
sevilerimle...
nadarû dedi ki…
sevilerimle mi:)..
nedir benim bu harflerden bu kelimelerden çektiğim:)...affola:)

"sevgilerimle" diyeyim de bari hesap kapansın:)

sevgilerimle:)
Pabuc dedi ki…
@burcu (curcum )
hani bazen frekansız uymazda anlaşamazsın bazı insanlarla...Bir de bunun tam tersi olur..Birileriyle karşılaşırsında sanki 40 yıl tanışıyormuşsun gibi hissedersin..burda da aynı onlar gibi yürekler var ve ben sadece ''İyi ki sizin gibi insanlar var '' diyorum...Sağol canım kardeşim...

@yesari,
Rica ederim ama o kuzenine söyle o kadar komik olmasına gernk yok..Yani gece gece insanı korktmanın ve o kadar güldürmenin alemi ne !! Daha ben onun akar komik bi bayan tanımadım...

@derkenar,
sana da hayırlarla dolu güzel bir gün olsun yüreği güzel.Ben de bu şekilde ödül yazısı yazmayı seviyorum da biraz yorucu oluyo:) Ama insanlar benim de kimleri okuduğumu ve değerverdiğimi bilmesini istdim..Aslında daha bir çok kişi var da gözler müsade etmedi :)

@üryan,
Arabesk dinleme özürlüyüm ben de..Ama esli şarkıları rockçılar söylediğinde severek dinliyorum..Baş tacı ettiğini söylemişsin de ben bu ödülün nasıl bişey olduğunu bilmiyorum ağırlığı hakkında da fikrimde yok ;)

Son cümlenin beni şımartmasından korkuyorum :P

@ramazan (hocam),
estfrllah..sadece bizim için değerli olduğunuzu bilmenizi istedim efendim...Sevgi ve saygı bizden de size...

@Anlayamazsin,
Sana ne kadar değer verdiğimi söylememe gerek yok sanırım..:) Kız ben kim hamur açmak kim...Ay sen beni bi tanısan nefret edersinnnn :)))))))))))

@name-i nur,
Allah razı olsun...Ben gerçek sevgi ve saygının her zaman karşılıklı olduğuna inanırım..Allah sizin gibi samimi insnaların sayısını arttırsın ve bizleri de inşaallah hep onlarla karşılaştırsın...
Adsız dedi ki…
selamun aleykum,

papuc senin yuregin yetiyor canim.ben insanlari maharetli oldugundan,markali curkali giyindiginden deger vermiyorum biliyorsun.

ben yaparim dordumuz yeriz:))elimemi yapisacak sanki,ununu bol koyarim yapismaz:))

baklava benden olsun,fistikli mi istiyon,kadayiflimi,sen sec ben yaparim,sende cocuklara bakarsin:))
onlarla zor oluyor ekmek baklava acmasi

bak goruyonmu,sabah sabah cene acildi cenem:)iyiki bu konuda cene yaristiriyorum:))
Pabuc dedi ki…
@Anlayamazsin,
Bi kere mantı yapayım dedim masaya getirdiğimde ''Bu ne ki'' dediler :D:D:D:D düşün artık ne kadar hamarat olduğumu;)

Benimle çenen hiç durmasa şikayet etmem delü :)
Adsız dedi ki…
selamun aleykum:)

manti zor is.sen icli kofteden baslasaydin(icli kofte sanki kolayda)))

once pogacadan falan basla,arkasi gelir:))hepsinden once kendini disardan biskuvi,hazir kekler konusunda korkut:))icinde ocu var diyecen ve mutfaga dogru yonelecen:))

benimde senden farkim yok.kac kere duduklude nohut ve kuru fasulyenin dibini yaktim bilmiyorum :)))))
mit dedi ki…
Şimdi ben anlamadım, bu ödülle bize sempatik mi denmek isteniyor yoksa ayı mı? :) Hani o resmi öyle görünce... :)

Şaka bir yana teşekkürler arkadaşım. Daha nice seneler boyunca birbirimize bakar bakar güleriz inşallah. Tabi gülerken akıl sağlığımız da yerinde olursa iyi olur :)

Teşekkürler...
Pabuc dedi ki…
@Anlayamazsin,
sağol ya içli köfteymiş (hiç yemedim içli köfte )demekki seni anıyacakmışım ve sen yapacakmışsın ve ben ilk defa tadacakmışım ;) Nasip işte...

@mit,
ya bu yorumda bi senden gelirdi zaten..ya ne ayısı ne sempatiği ben sizin adınızı yazılarıma yorumlar yapıp beni şımarttığınız için verdim ;) Siz olmasanız ben bu iç dünyamı kime anlatacaktım ;) Beni sizin alkışlarınız kuvvetlendiriyor diyecek kadar saçma cümlelere gider bunu sonu :)

Şaka bir yana ben bu ödülün adı her neyse size, güzel yüreğinizden yazılarınızla bile karşıya hissettirebildiğiniz güzel bakışınızdan dolayı verdim sayın değerli blogger arkadaşlarım :) Anladınız siz beni..Yoksa ben hayatta bu kadar uğraşmam bi yazı için :)

Ben teşekkür ederim samimiyetinizden dolayı...Ya bi de güzel yorumlarınızla tebessüm olduğunuz için teşekkür edeyim içim rahat etsin:)Allah da seni güldürsün mit her daim aklın başında :)
Ey çok degerlı yazar arkadasım selam olsun sana Guzel ınsan!
Mukemmel formatta hazırlamıs odugun bu ödül torenınde bana da yer ayırdıgın ıcın çok tesekkur ederım,
Gerçekten farkını çok ıyı fark ettırıyorsun,
Dıger odul vermıs oldugun degerlı blog yazarlarını da kutluyorum ,basarılar dılıyorum her bırıne
(çogunun blogunu zaten okuyorum, odul yerını bulmus gerçekten)
bana ;
''hala anlamış değilim bu kadar kısa sürede bu kadar izleyicin nasıl oldu ama yine de sana da ödülüm var en samimisinden ;)''
dıyorsun ya;

Sevgılı papuç, ızleyıcı konusuna gelınce , daha önce soyledıgım gıbı basın açıklamasını , ılerleyen zamanlarda yapıcam sen hıç merak etme :)) Icını ferah tut,
Laf açılmısken ,hergun bu kadar yazıyı nasıl yazabılıyorsun ? ımrenıyorum sana falla, Benım bu zamana kadar yazdıgım post sayısını sen 2 ayda yazmıssın, helal sana yuru beaa arkadasım! Buyuyunce bende senın gıbı olucam :))
Hakkımda soylemıs oldugun guzel sozler ıcın çok tesekkur ederım!
Odullumu bıraz geç aldım, kusuruma bakma, Geç olur bende ısler ama guc olmaz! Senın gıbı samimiyet degerı zırvede olan bırınden bu sozlerı duymak,ıcımı kıprastırdı bırden,onur duyarım vermıs oldugun bu odulden dolayı,

Tesekkur Ederım Guzel Insan, sen çok ıyı bırıne benzıyorsun :)

SEvgıler
SAygılar...
Pabuc dedi ki…
@SÖZÜN ÖZÜ;
Ben mi iyi birine benziyorum , bir daha düşün ;) İyilik görecelidir bilemiyorum iyi miyim değil miyim de...Ben kötü biri değilim onu biliyorum :)

Söylediğin güzel sözler için teşekkürler...Ödül dedğin ne ki burda önemli olan yazılarını sürekli takip ettiğim kişilerin adını anmaktı..

Ve çok yazmamın nedeni de şu;
Artık reelde sadece sohbetlerde tebessüm ediyorum ve sadece dinliyorum ..Konuşacaklarımı ve düşüncelerimi de burada yazıyorum..En azından zanda bulunmaz kimse ve yanlış anlamaz diye düşündüğüm içn :)Onun için fazla yazmış oluyorum işte..Hım bir de blog dışında nette bişeyle ilgilnemiyorum onunda etkisi var tabi..
Yorum için tşk...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK