Ana içeriğe atla

Çanta Çanta Söyle Bana !

Çantamda neler var ? @Anlayamazsin demek merak ettin...Umarım cevabı alınca pişman olmazsın sorduğuna :))

1-Kocaman kırmızı bi cüzdan (içi boş :P)
2-Islak mendil (en ucuzundan )
3-Kalem (ki şimdiye kadar hiç lazım olmadı)
4-Şarjı canı isteyince biten telefonum (Kore malı daha fazlasını beklemiyordum zaten :P)
5-Kolonya(bebe kolonyası)
6-Bir kaç takı (takmıyorum ama taşıyorum bunu ben de anlamıyorum),
7-Tembellikten atmayı unuttuğum faturalar..
8-Uzağa gidiyorsam muhakkak PC nin yeden hafızası :)
9-Bi kitap..(!)isim veremiyorum özr..
10-Anatharlarım (ev, yat, kat, araba, kasa :P)
11-Polo şeker (ki bazen kullanım tarihi geçene kadar kalır ve sonunda atarım :P)
12-Su ...
13-Korkma bitti :)

Not:Resimdeki çanta benim değildir biline..

Yorumlar

sekeral dedi ki…
kore malina dair yaptiginiz olumsuz elestiriden dolayi sizi tum Kore halki adina kiniyorum.. Kore mali yurdun mali herkes onu kullanmali sevgili blog sahabi.. ilk yorum oldu galiba : ))
papuç dedi ki…
@sekeral,
hı hı ilk yorum ve ilk blog sahibinin hatasını yakalama oldu :P Yok yani Japon malı kötü çıktı da biz mi iyi dedik :P
bi dost dedi ki…
benim fix elemanım makyaj çantamdır.. çanta dolu dursun diye, tazelediğimden değil:D ıslak mendilim bitti de almayı unuttuysam o bile olmaz, selpak bile olmaz baze çok iğrencim :P ama genelde işte manyaj çantam, ıslak mendil, kağıt mendil, cüzdan, telefon, bazen kalem, bu kadar :p
frog dedi ki…
telefonunda radyo varsa kulaklık da olmalı diye düşünüyorum :)
papuç dedi ki…
@bi dost,
o değil de @Anlayamazsin iyi ki beni mimlemişte sen de gelip yorum yazdın :))))))))))))))) gözlerime inanamıyorum :)))
papuç dedi ki…
@frog,
kulaklık dedin de nerdeki benim tlf kulaklığım :)))
bi dost dedi ki…
oha laf soktu bana :D nalaka kızım hepsine yorum mu yazmamız gere hıh:) yazcak bişe bulamıyo insan bazen HIHHHH hem sen kendine bak HIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :(
Anlayamazsin dedi ki…
selamun aleykum arkadasim papuc:)

ben demedimmi papucun bavulu doludur diye:)senin bavul masallah dolu dolu.islam mendilleri nasil tasiyorsun.kolun kopmuyor mu?:))

zevkliydi okumak.pc nin yedek parcasi noluyorki:)))
papuç dedi ki…
@bi dost,
aslında yorumu okurken aklıma ilk şu geldi ''way uyanık bi dost mim ona şutlanmasın diye hemencik burdan yazmış cevapları '' :))))))))

Şaka yapmıştım kızmaya hu ;)
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin,
he çantaya sıkıçtırdığım gazete ya da şalları mı yazmadım bile :)

benim pc hafızası kuvvetli değil Allah rızası için ona ek hafıza aldım onu taşıyorum :))
Urfa Tutkunu dedi ki…
Papuç biraz azalt çantandakileri bencileyin =) Beline yazık ya Huu =) demek şal ve gazete de vardı :):)
iç ses... dedi ki…
çantanın içeriğiyle seni karşılaştırıp gözümde canlandırdımda siz bir bütünsünüz biliyomuydun.bana çok uyumlu göründünüz buradan :)
bahar gelsin dedi ki…
senin olmasa da çanta güzel miş pabuç renk tasarım tam sevdiğim:))
papuç dedi ki…
@Urfa Tutkunu,
bunların tam tersi bazen de cüzdan ve anahtarlarım dışında hiç bişey almam yanıma..Şal da genelde omuzlarımda olur ;)

@iç ses...,
sen şimdi kötü bişey mi dedin bana mı öyle geldi ;)

@bahar gelsin,
evt çanta benim olmasa da olabilir yakında :)) şaka ama benim olmasa da benim tarzımı yansıtıyor diyeyim :) Sevgiler..
Anlayamazsin dedi ki…
selamun aleykum,

bu resimdeki bavula da bisey yazmam lazim.

bunun icine irili ufakli taslari doldurup,kapkaccilari dovecen:)super fikir su mubarek gunde:)))

hayirli cumalar papuc:)
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin, (delü kardeşim )

yine güldürdün beni bak şimdi bu gün bi filme davetedildim (izlemek için tabiki ) sen de not et raslarsan muhakkak izle ..Ben türk filmi izlemem ama sanırsam sen bu filmi çok seversin :) ''Eşref Paşa'' filmin adı...hele bi Cuma namazı sahnesi var ki bayılacağına eminim ki zira ben gülmekten bayılacaktım :)) İzlerken sen geldin aklıma :) @Anlayamazsın olsa benden çok gülerdi diye:))

Oh be ben de ilk defa yazımla alakasız bi yorum yaptım ne güzel bişeymiş ;)
Sevgiler canım...
Urfa Tutkunu dedi ki…
Biri Eşrefpaşalılar mı dediii =) Duydum geldim hemen. Allah nasip ederse bu pazar izleyeceğim ben de. Ama araştırdım çok. konusunu biliyorum. Kabadayıların oturduğu bir mahallenin hayatı, bir imam vesilesiyle nasıl değişir.. Anlayamazsın izle sen de mutlaka inş. Seveceğini düşünüyorum.
papuç dedi ki…
Diğer postta azcık ipuçları verdim zaten ;)
SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
Çantanın içinden bir ben yokkum :))
Yok yok derler ya öyle hani.

Fazla doldurma çantayı sonra indirip kaldırırken kas yaparsın :))
ama birinin kafaya indirceksen o zaman dolu olması iyidir çantanın.
Şaka bir yana Tedbir güzeldir , bazen hayat kurtarır...

SEvgiler...
papuç dedi ki…
@SÖZÜN ÖZÜ,
yorum için teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…