10 Ağustos 2009 Pazartesi

mim konusu..hazır olun bakalım sıradaki mimlenecek insanlar:)

Bu sefer de yorgun biri..:)) tarafından mimlenmişizz bakalım cevaplayalım ve bu arada kimleri mimleyebileceğimi düşüneyim:))

1-Neden blog yazarsınız?
-İnsanları tanıma hırsım yüzünden nasıl insanlar varmış bir de bloglara bakayım düşüncemden dolayı..Seviyorum insanları...ve yazmayı tabikiiii...

2-Son zamanlarda hiç vakit ayırmadığınız bir uğraş..
-Günlük yazmak

3-Şu an için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
-umre'ye gitmek

4-Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey..
-sevmek,okumak,düşünmek(devam da ediyorum bunları yapmaya şükür:))

5-Mutfakta en sevdiğinizuğraş nedir?
-Mutfaktan çıkmak:))

6-En sevdiğiniz 3 yemek.
-Izagaranın her çeşidi,soslu makarna,içinde patlıcan olan herçeşit yemekler:)

7-Giyim konusunda abarttığınız eşya..
-Bu soruyu anlamadım:) abartıyı hiç sevmem:)

8-Çoocuklara nasıl hitab edersiniz..
-şş çocuk:)))

9-Sizi anlatan bir resim :)))) güldüyseniz haklıymışım bu resmi seçmekte
not:Elif..den'i ve ZEUGMA'yı mimliyorum görürlerse artık:) 

7 yorum:

Zeugma dedi ki...

Gördüm ama ben MİM'lere kapalıyım canım. :( Hem de geçen sene Ramazandan beri..
İstersen Yesari'ye sor.
Onun yerine dile benden ne dilersen yapayım.
Emret yeterki...
Olur mu?

mit dedi ki...

-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir?
-Mutfaktan çıkmak

muhahaha :) ilahi DBP :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@Zeugma canın sağolsun canım yaa:) ne emri estgfrlah...

@mit , ee öyle ama :))

bi dost dedi ki...

şş çocuk ne be, ayıp ayıp :D

içimdeki yolculuk dedi ki...

resmeçok güzel fevkalednin fevkinde:)))

mehmetadin dedi ki...

sizi ifade eden resim güzelmiş bende begendim :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

beğenmeniz bni anladığınızı da gösteriyor sağolunuz:)

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...