11 Ağustos 2009 Salı

böyle arkadaşlar hepimize nasip etsin ALLAH

13 yorum:

bi dost dedi ki...

amin..

mit dedi ki...

aminnnnnn!

KYBELE F dedi ki...

Amin.

devenin_bale_papucu dedi ki...

sizi uzun yorum yazmaktan kurtardım:)bnden de bi aminnnn...bu seferde Allah sizleri karşıma çıkardı çok şükür:)

sihirlisepet dedi ki...

Amiiin.taaaaa kalbimin ve aklımın derinliklerinden...

İ.x.İ.r dedi ki...

Amin.

by ene dedi ki...

Amin..

mehmetadin dedi ki...

:):) amin..

NoEngel dedi ki...

Çok güzel bir hadis. Bu güzel söze Amin demekten başka söze gerek yok.Yüreğinize sağlık.

devenin_bale_papucu dedi ki...

aminleriniz kabede yapılan dualarla Allahın huzuruna gönderilsin inşaallah..

nar_ı beyza dedi ki...

Selamun aleykum güzel bloğunuzun izleyeni oldum ben de:) ve sizin misafirliğiniz için de memnuniyetimi bilmenizi isterim.İnşaAllah böyle dostlarımız olsun her vesile olan iletişimde bize Allah'ı hatırlatan...
saygılar...
nar_ı beyza

devenin_bale_papucu dedi ki...

@nar-ı beyza Allah razı olsun..ayrıca hoşgeldiniz sefalar getirdiniz bloğuma:) sağolunuz..

mosquito dedi ki...

Amin,hepimize böyle dostlar inşallah..

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...